• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser

Gezien jouw reputatie m.b.t. je geloofwaardigheid (of beter gezegd, het gebrek daaraan) maak je het inderdaad nog een stuk lastiger. :D

Oh wat is the west toch leuk haha :D Twee kneusjes beschuldigen elkaar van mij te zijn. XD Geniaal gewoon haha :D
 
dit is uiteraard vervalst...

[14:49] Aquadew: Mensen komen erachter wie ik ben, precies volgens plan
[14:49] Aquadew: Maar wat ze niet weten is dat Linke Loedje gewoon opnopvallend in een stad zit
 

DeletedUser

waarvan jij het ene kneusje bent genaamd aquawed :unsure: snappen jullie het niet.

Hahaha, ben je autistisch ofzo? :D Ik speel op een 60+ account mochten jullie het nog niet weten. Kom kom vissenkop, zoek nog maar even verder ;)

dit is uiteraard vervalst...

[14:49] Aquadew: Mensen komen erachter wie ik ben, precies volgens plan
[14:49] Aquadew: Maar wat ze niet weten is dat Linke Loedje gewoon opnopvallend in een stad zit

Sarcasm attack?
 

DeletedUser

Hahaha, ben je autistisch ofzo? :D Ik speel op een 60+ account mochten jullie het nog niet weten. Kom kom vissenkop, zoek nog maar even verder ;)



Sarcasm attack?


jammer maar het is geen attack het is de waarheid ziet het 1 keer onder ogen we hebben je ontmaskerd zoals jij wou (jou account is aquadew). en nou ga je weer zeggen dat jij een level 60+ account hebt. jij bent totaal niet geloof waardig mannetje.

wat mensen oplicht. waarom doe je dat kan je anders niet aan spullen komen?

ik verspil geen woorden meer aan jou jordy ik heb er al genoeg aan jou verspeelt.

hierbij eindig ik de discussie want jij ziet de waarheid niet onder ogen. (terwijl iedereen al weet wie je bent.)

howdy en leer te spelen zonder mensen op te lichten. :laugh: lukt je toch niet :laugh:
 

DeletedUser

jammer maar het is geen attack het is de waarheid ziet het 1 keer onder ogen we hebben je ontmaskerd zoals jij wou (jou account is aquadew). en nou ga je weer zeggen dat jij een level 60+ account hebt. jij bent totaal niet geloof waardig mannetje.

wat mensen oplicht. waarom doe je dat kan je anders niet aan spullen komen?

ik verspil geen woorden meer aan jou jordy ik heb er al genoeg aan jou verspeelt.

hierbij eindig ik de discussie want jij ziet de waarheid niet onder ogen. (terwijl iedereen al weet wie je bent.)

howdy en leer te spelen zonder mensen op te lichten. :laugh: lukt je toch niet :laugh:

Kijk, daar is de god van Het eindigen van discussies! :D Veel succes verder met spelen jasonk ;)
 

DeletedUser15363

jammer maar het is geen attack het is de waarheid ziet het 1 keer onder ogen we hebben je ontmaskerd zoals jij wou (jou account is aquadew). en nou ga je weer zeggen dat jij een level 60+ account hebt. jij bent totaal niet geloof waardig mannetje.

wat mensen oplicht. waarom doe je dat kan je anders niet aan spullen komen?

ik verspil geen woorden meer aan jou jordy ik heb er al genoeg aan jou verspeelt.

hierbij eindig ik de discussie want jij ziet de waarheid niet onder ogen. (terwijl iedereen al weet wie je bent.)

howdy en leer te spelen zonder mensen op te lichten. :laugh: lukt je toch niet :laugh:

Jammer dat je zelf ook maar lvl 40 bent... Maar voor de rest zit er wel een kern van waarheid in :p
 

DeletedUser

haha wel grappig dat je zo probeert te zeggen dat aquadew geen jordy is
 

DeletedUser15117

Kijk, jordy en aquadew zijn net een vierkant een een rechthoek. Een vierkant is een rechthoek, maar een rechthoek hoeft geen vierkant te zijn. Zo is jordy aquadew, maar aquadew niet per definitie jordy.

Snappen jullie het nog?
 

DeletedUser3012

Kijk, jordy en aquadew zijn net een vierkant een een rechthoek. Een vierkant is een rechthoek, maar een rechthoek hoeft geen vierkant te zijn. Zo is jordy aquadew, maar aquadew niet per definitie jordy.

Snappen jullie het nog?

Het lijkt wel meetkunde! :laugh:
 

DeletedUser15117

Moet het biologischer, ook goed.

Elke wasbeer hebt een staart, maar niet elke staart hebt een wasbeer.

Verkoopt trouwens drie freemans hoeden
 

DeletedUser15117

Pff, daar moest ik er ff 1 verzinnen.

Elke werkloze is een niet-werkende, maar niet elke niet-werkende is een werkloze.

Verkoopt ook een catwrights hoed, stuur een tg mocht je interesse hebben.
 
Bovenaan