• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Manoeuvre toernooitje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Dat klopt.. misschien moeten we maar even een standaard level van torens/gebouwen aanhouden? is wel handiger. Bovendien valt de def ook een x aan en andersom;) betekent als de 1ste verdidengde partij dit doet de 'aanvallende' partij volgende ronde hetzelfde voordeel van die toren... Dus als je slim speeld;)

Jippie, lp bommen team, dat word makkelijk:laugh:

Dat denk jij, wij doen elk gevecht flag rush :D
 

DeletedUser

Ik heb hier even naar gekeken maar volgensmij gaat de aanval altijdt winnen door middel van flagrush dit kan je blokeren door zelf op de vlag te gaan staan alleen dan kan de aanval je gewoon afschieten
 

DeletedUser1376

Ik heb hier even naar gekeken maar volgensmij gaat de aanval altijdt winnen door middel van flagrush dit kan je blokeren door zelf op de vlag te gaan staan alleen dan kan de aanval je gewoon afschieten

regel geen vlagrun?:rolleyes:



Vind t eigenlijk wel eerlijk, maar dan gaat het lp team wel winnen misschien... Maar eigenlijk vind ik dat je gewoon moet zorgen dat ze niet bij de vlag komen:laugh:
 

DeletedUser8307

Ik zou eigenlijk ook wel graag meedoen maar ivm onregelmatige uren (En door voetbaltraining) dat ik online ben kan dat niet.

Als je 's avonds drie keer training hebt en dan nog tornooien is de kans groot dat ik niet mee kan doen.
 

DeletedUser

We hebben de teams vol maar je kunt je aanmelden als reserve. Morgen zal ik een schema etc maken. Over die geen flagrush regel moet ik even nadenken. Het is wel het eerlijkst toch? Wat vinden jullie ervan?
 

DeletedUser

Dat klopt.. misschien moeten we maar even een standaard level van torens/gebouwen aanhouden? is wel handiger. Bovendien valt de def ook een x aan en andersom;) betekent als de 1ste verdidengde partij dit doet de 'aanvallende' partij volgende ronde hetzelfde voordeel van die toren... Dus als je slim speeld;)

Jippie, lp bommen team, dat word makkelijk:laugh:

Er zullen misschien 1, hooguit 2 forten zijn die dit hebben, en de 'verdedigende partij' laat bij revange echt niet de 'aanvallers' hun fort gebruiken. Zelfde fort gebruiken heeft ook niet altijd zin, want 4 avo's tegen 4 duellanten zou dan nog niet eerlijk zijn.

Lp bommen bij elkaar maakt opzich niet uit, lp geeft niets aan jobs, dus laag level. Wat dus laag wapen betekent. Met die toren tactiek zouden 4x 1000 LP goed wapen makkelijk kunnen winnen van 4x 3000 lp slecht wapen ;)
 

DeletedUser5771

Zet mij dan maar reserve, maakt niet uit welk team, kben blijkbaar toch de enige reserve tot nu toe?
 

DeletedUser

Oke sorry voor het lange wachten hier is het schema!

Maar nog wat regeltjes eerst;)

- Je mag maximaal 2 reserves per team hebben! Deze mag je gewoon tussendoor even kiezen.
- Meld hier op het forum of je won of niet met je team erbij.
- Het andere team moet het ook melden, als het kan maak je misschien een screentje?
- Meld er bij hoeveel ko's er aan welke kant vielen!

Schema!

Ronde 1:

Team 1 (D) - Team 2 (A)
Team 2 (D) - Team 1 (A)

Team 3 (D) - Team 4 (A)
Team 4 (D) - Team 3 (A)

Ronde 2

Team 3 (D) - Team 1 (A)
Team 1 (D) - Team 3 (A)

Team 2 (D) - Team 4 (A)
Team 4 (D) - Team 2 (A)


Ronde 3

Team 1 (D) - Team 4 (A)
Team 4 (D) - Team 1 (A)

Team 2 (D) - Team 3 (A)
Team 3 (D) - Team 2 (A)


Veel succes! We zullen nog geen vaste datum prikken maar probeer het deze week af te krijgen(De eerste ronde)
 

DeletedUser

De teams!

Dit is geen dubbelpost! Dit maakt het wat overzichtelijker mods!

Team 1.
1. Xisve
2. Maik10
3. Redjones
4. Kill4free

Team 2.
1.Jelmerkanselaar
2.Zarakin
3.markie-b
4. Mediterranea

Team 3.
1. steineke
2. besketter
3. joriooo
4. dwaynyboy

Team 4.
1.ColeHabo951
2.saloonjens
3.ElGhanz
4.(Archeaop)
 

DeletedUser

Dus wij moeten onder mekaar afspreken wanneer we het tornooitje gaan doen?
 

DeletedUser

Neen dat heb ik niet gezegt:p Ik laat het nu nog even aan jullie over. Als er binnen 3 dagen nog geen uitslag is ga ik wel een datum prikken.

Alleen (daarom prik ik ook geen datum) ik weet niet wat ik moet doen als er geen uitslag komt. Krijgt 1 groep dan geen punten? Daar denk ik nog even over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan