• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

login cookies

DeletedUser

hey ik heb even een vraag, ik heb een keer op blijven inloggen geklikt. maar nu verwijderd hij de login-cookies niet als ik op Login-Cookies wissen klik, ik wil de cookies verwijderen omdat mijn broer anders niet op the west kan, weet iemand wat ik kan doen om de cookies te verwijderen of hoe hij op een andere manier ook op the west kan
alvast bedankt
 
Als je een andere browser gebruikt kan je broer op The-West.

Je kan ook handmatig de cookies verwijderen, dat doe je door op ctrl+shift+delete te drukken en dan alleen cookies aan te vinken. Let op: Dan worden ook de cookies van de andere sites verwijderd.
 

DeletedUser

Ik heb het eens uitgeprobeerd voor de lol :) maar die tip werkte niet bij mij dus
(of moet het andere toetsen zijn :rolleyes: )

daarom dit nog ff :

Ga via start naar configuratie scherm :
kies daar :
Netwerk- en internet-verbindigen
En dan
Ø kies daar > internet opties
Ø in tablad algemeen
Ø Browsegeschiedenis verwijderen

Ben je iets verder met pc omgaan dan kan je daar ook :
In Browsegeschiedenis kiezen voor >
Knopje instellingen:
Klik daarna op bestanden weergeven
En kies in die lijst welke je wil verwijderen van The west
(is hele lijst doorwerken , maar dan kan je per site het verwijderen !)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 486404

Ctrl + Shift + Delete moet normaal gezien werken om de geschiedenis te wissen, dus niet alleen de cookies. Let dus op als je dit gebruikt, dat heel je geschiedenis kan gewist worden als je niet oplet.
Ik heb het getest in Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome en Opera. De combinatie doet het overal behalve in Opera.

Ik wil je zeker op het hart drukken om de regels héél grondig door te lezen (als je dat nog niet gedaan hebt). In het bijzonder regel §2. Het is altijd zonde als er een sanctie komt, omdat men niet niet goed op de hoogte is van de regels. Daarom wijs ik er even op.
 
Bovenaan