• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Level 50 - Letters from Nowhere

DeletedUser

iemand ook problemen bij deze opdracht?? sta ik op woensdag rond 10uur bij waupee's indianendorp met mn goeie gedrag maar geen nieuwe opdracht??:blink:

en ja had ook nog mn edele flaphoed op..
 

DeletedUser

ok..:huh: dus ik hoef het ook niet om 12 uur te proberen zoals in de brief staat die je krijgt??

Hallo Jack. Ik heb het voorgevoel dat John en James een plan aan het bedenken zijn om onze sleutels te stelen. Ze willen al onze munten stelen. We moeten ze voor zijn. Wat denk je van woensdag om 12:00? Ik denk dat het goed is als we ons vermommen om geen argwaan te wekken. We willen niet dat ze er achter komen dat wij ze bespieden. Ik denk dat een edele flaphoed de beste vermomming is. Tot woensdag, Jake.
 
ja lap, wat is dat nou?

hadden ze de optie voor woensdag dan ook niet kunnenlaten bestaan? pf tnemisnte duidelijk zeggen dat dit veranderd was?
 

DeletedUser1448

ja lap, wat is dat nou?

hadden ze de optie voor woensdag dan ook niet kunnenlaten bestaan? pf tnemisnte duidelijk zeggen dat dit veranderd was?

als je de quest afbreekt en opnieuw aanneemt staat er zondag normaal gezien
 
Ik ben nu bij de opdracht waarbij ik de vier sleutels moet inleveren (zie: http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_113). Echter, ik open het scherm mededelingen (zowel het tabblad telegrammen als berichten), voldoe aan de andere voorwaarden, maar kan de opdracht niet afsluiten. Ook als ik de opdracht via het opdrachtenboek open (i.p.v. direct via de opdrachtgever), lukt dit niet. Wie o wie helpt mij?
 

DeletedUser15117

Ben je wel bij het graf van postkoets mary? En heb je wel de opdracht bij de sheriff aangenomen (id=1883)?
 

DeletedUser4007

Ik ben nu bij de opdracht waarbij ik de vier sleutels moet inleveren (zie: http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_113). Echter, ik open het scherm mededelingen (zowel het tabblad telegrammen als berichten), voldoe aan de andere voorwaarden, maar kan de opdracht niet afsluiten. Ook als ik de opdracht via het opdrachtenboek open (i.p.v. direct via de opdrachtgever), lukt dit niet. Wie o wie helpt mij?

er zit nog een andere voorwaarde aan vast die niet vermeld wordt

in mijn duel kleding had ik hetzelfde probleem
in me ren indianenpak kon ik um wel afsluiten
heeft iets met je stats te maken denk ik
 
Hoewel ik meen dat ik ook m'n snelheidsoutfit aan had (met een struisvogel als rijdier), kan ik dat nog wel een keer proberen. Of wellicht dat het om het aantal punten op de vaardigheid paardrijden gaat (zou toepasselijk zijn gezien het onderwerp van de opdracht).
 
Bovenaan