• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

leuke stats

DeletedUser

leuk alleen sonuwe word niet de beste stad denk ik er zijn een hoop andere steden sonuwe word wel een topstad dat weet ik nu al heb er veel over gelezen
 

DeletedUser

'k Denk niet dat het nu al te zeggen is welke stad er het beste wordt. :p

Klopt. je kunt alleen wel zien welke steden er gaan komen.
Zo zie ik:

Slab The Killer zijn stad. Zeker om rekening mee te houden!
OWC Veel leden gewerft in een aantal leden.
DC Idem dito als OWC
SONUWE: Jullie weten natuurlijk neit wat wij allemaal gaan doen, maar ik wel dus ik tel hem gewoon mee :D :p

Dit zijn denk ik de hoofdsteden. Maar er zullen natuurlijk nog andere onstaan, maard aar hoor je weinig over zoals: Atlantis KS, Naamloos-Bv2 ;p, Just_2_deal. Word ook weer opgericht.

Ds ik zou zeggen veel concurrentie. En iedereen veel succes Met de forten komen we elkaar wel tegen
 

DeletedUser

als eerste van de wereld met 1000 levenspunten:)

Dat is natuurlijk gezwets ;), Ga ik ff uitleggen:

Ruud ff 15 punten op levenspunten. Hij is geen soldaat. Dus krijgt daarvan 150 HP + 100 HP ( start iedereen krijgt het ) + 40 HP ( lvl ) = 290 HP.

Dat is 20 meer dan ik. En zeker niet dicht bij de 1.000 Prometia zou wel het meest hebben is soldaat en lvl 10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ahha Dat haalde ik er niet uit. Soprry, maar dna is het als nog niet handig om alles op LP te gooien. eerst lvlén zou ik zeggen:)
 

DeletedUser385

skull ik heb ervaring zat

ik ga voor w7 niet echt voor iets, gewoon geinig fortgevecht en veel xp geven

I(iedereen zal hart hitten, en veel raken)
 

DeletedUser

skull ik heb ervaring zat

ik ga voor w7 niet echt voor iets, gewoon geinig fortgevecht en veel xp geven

I(iedereen zal hart hitten, en veel raken)

Maar als ej veel HP wilt dna zou ik eerst gewoon lvlén en dan pas overzetten, want nu stijg je echt niks.

Ik word ook fortvechter en ga voor 4.000 Hp ofzo :p. EN heb wel een goed plannetje
 

DeletedUser9519

Ik ben nummer 1 met dieren omgaan en ik sta 9de op de ranglijst. Geen zorgen. Dat wordt nog hoger.

En je moet inderdaad niet meteen op levenspunten. Daar kan je echt niets mee. Eerst stijgen door middel van andere vaardigheden en als je dan een beetje hoger wordt dan kan je alsmaar meer op LP zetten als je goede arbeiden hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

deze vond ik tof

# Totaal aantal berichten: 42
# Posts Per Day: 23,11
# Zoek alle berichten van Stamina


spam ik teveel?


Edit :

# Totaal aantal berichten: 43
# Posts Per Day: 23,65
 

DeletedUser

Je gemiddelde gaat nog wel omlaag.
In het begin ben je nog altijd veel actief maar er komt altijd wel een week dat je geen zin/geen tijd hebt om op het forum te komen.
 
Bovenaan