• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

leger???

DeletedUser3686

Hallo,

Wat dachten jullie ervan om een per stad een "leger" te hebben??
Dat je dus per stad een eigen leger kunt maken!
Dat je de uniformen min of meer zelf kunt kiezen plus dat je een fort kunt bouwen in jullie stad!
waarbij dan een soort "baas" wordt aangesteld om de troepen te trainen!

Je zou nu kunnen afvragen, waarom??? wel, dan kun je je stad verdedingen of aanvallen! Wat ik dan voorstel dat je die stad niet kunt in nemen.
En dat je dan kunt kiezen of je een goudmijn in je dorp hebt of een veeboerderij,

en dat je dan zo handel maakt met steden!

dus dat je ook kunt stelen v
 

DeletedUser

Wtf? Trekt op niks. In zo'n boeregat in de Far-West hadden ze geen leger.
 

DeletedUser

ja vind het wel een goed idee van die boerderij enzo en dat je dan zo je eigen land kunt pakken en of er voor vechten dat zal veel plezanter zijn maar een leger das ni zo plezant en da voor je eigen land te kunne hebben voor je stad zal veel plezanter zijn want nu is alles 1 toning
 

DeletedUser

wanneer een gebied van jouw is krijg je meer ervaringspunten + meer geld per arbeid..

maar dan krijg je meer een gangster spel denk ik
 

DeletedUser

ja maar int echt was da vroeger toch ook vechten voor da stuk land of die grond waar ze hun koeien en al hun beesten op konden zetten dus
 

DeletedUser3686

:bolhoed:en ze hadden wel een leger de zuidelijke en noordelijke nooit van de burgeroorlog in amerika gehoord mischien??

en daaarbij per stad een legertje is toch cool plus dan een fort en dan nog de verovering van gebieden met goudmijnen en boederijen das toch cool
 

DeletedUser

het moet wel een leger van spelers zijn in dat geval en ik vindt het niet echt iets dat wat kan worden want dan gaat het op tribelwars lijken en ik speel liever dit
 

DeletedUser

1 keer posten is denk ik wel genoeg..

Ook hier, slecht idee dit is geen tribalwars!
 

DeletedUser3686

ja en tribalwars is helemaal anders
dit speel t in een andere tijd af remember??
en daarbij dat je dan max 10 soldaten kunt maken ofzo
 

DeletedUser

ja mss kunnen we het anders noemen ?
mss ipv leger een soort van corps zo als de politie maar dan van in die tijd he ;)
een brigade met kazerne en idd een max op leggen tussen de 5-10 man met hoofd inbegrepen
dit moet fun zijn zo kan er rechtvaardigheid zijn
en ja boerderijen daar zit ook iets in en dan zo je product kunnen laten verkopen in andere hun winkels ! een in en verkoop voor andere steden dit bied mogelijkheid tot overeenkomsten van steden maar ook het tegenovergestelde natuurlijk ;)
grts yannick
 

DeletedUser

Werk het eens beter uit dat bijvoorbeeld in plaats van level verschil limiet bij duel bijvoorbeeld een puntenverschil van max **** punten. En wat heeft die goudmijn en veeboerderij er eigenlijk mee te maken?
 

DeletedUser

oke ook goed maar ze kunne toch eens proberen om daar iets van te maken van da stuk land want nu vind ik het maar 1 toning altijd maar die werken uit voeren en dan moet je weer 4 uur wachten en heb je een beetje geld terug naar een ander werk weer 4 uur wachten dus er zal eigelijk iets meer actie in mogen komen
 

DeletedUser

Lijkt me helemaal niks, anders gaat het teveel op tribalwars lijken.
 

DeletedUser

oke ook goed maar ze kunne toch eens proberen om daar iets van te maken van da stuk land want nu vind ik het maar 1 toning altijd maar die werken uit voeren en dan moet je weer 4 uur wachten en heb je een beetje geld terug naar een ander werk weer 4 uur wachten dus er zal eigelijk iets meer actie in mogen komen

Als je dit eentonig vind kun je ook een oorlog spel spelen ofzo. Of tribalwars.
 
Bovenaan