• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Last man standing toernooi (40+)

DeletedUser

GreatRene valt flauw. pOON overwint het duel, krijgt 118 en steelt van GreatRene $112.
 

DeletedUser

Leander123 valt flauw. Da-Niels overwint het duel, krijgt 61 ervaringspunten en steelt van Leander123 $1. :D
 

DeletedUser5771

Leander123 valt flauw. Da-Niels overwint het duel, krijgt 61 ervaringspunten en steelt van Leander123 $1. :D

Wow, achter twaalf keer mij te duelleren is het eindelijk gelukt om me te laten flauwvallen.. :rolleyes:
Achja, proficiat
 

DeletedUser

Jah, ik had nooit de tijd om je 2 keer na elkaar aan te vallen :D

Het moest er ooit is van komen hé :rolleyes:
 

DeletedUser

Mij krijg je niet

Da-niels wel slim gezien om me aan te vallen zonder dat ik duelkleding aan heb
 

DeletedUser3378

TheBest666 morgen ben jij plat ;)
Je ego is te groot

DaNiels is morgen ook plat
12 keer iemand pakken is niet eerlijk winnen :o
 

DeletedUser

TheBest666 morgen ben jij plat ;)
Je ego is te groot

DaNiels is morgen ook plat
12 keer iemand pakken is niet eerlijk winnen :o

Wel als de 12de keer het pas de bedoeling was om hem te laten flauwvallen :D
 

DeletedUser

Volgens mij maak ik niet meer zo heel veel kans als ik even niet in het hotel lig, een half uurtje uit het hotel en ik heb nog maar 75 hp...
 

DeletedUser

Je ligt eruit zie ik. Dit zal komen omdat je te lang in je hotel hebt geslapen
 

DeletedUser

da daltons valt flauw. the best999 overwint het duel, krijgt 41 ervaringspunten en steelt van da daltons $1.

omdat je een hele dag weg was gister begrijp ik dat je hebt geslapen(zou ik ook doen) maar ik heb je nu echt laten flauwvallen
 

DeletedUser

Ik heb in ieder geval de top 5 gehaald:o, ik was wel het laagste lvl in de top 5:D
 

DeletedUser

Nu is het aan mij om eruit te liggen denk ik. Ik ben toch ver geraakt ik ben er tevreden over maar eeen top 3 plaats zou ik super vinden:helpie:
 

DeletedUser

Nu is het aan mij om eruit te liggen denk ik. Ik ben toch ver geraakt ik ben er tevreden over maar eeen top 3 plaats zou ik super vinden:helpie:

k zal helpen ik wil dat een maat vn me wint :)

wie hem afmaakt zal ik eens een beetje 48uur geven
 
Bovenaan