• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Landelijke Riemen.

DeletedUser12538

Ik zat op tw-db te kijken en ik zag er landelijke riemen zoals,
http://www.tw-db.info/#
flag_sweden.png

Bonussen zijn :
+2 op alle attribuutpunten

Mijn vraag is komt deze ook op de .nl servers?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zijn op de .nl servers geloof ik (.net wel), maar niet te verkrijgen bij mijn weten (dus ook niet vindbaar). Het kan natuurlijk zijn dat ze wel vindbaar zijn, maar dan heeft vooralsnog niemand ze gevonden.

De devs zijn er ook tegen, dus het zou me verbazen als ze vindbaar zijn.
 

DeletedUser3753

waarom zouden ze tegen nl. riemen zijn?
op de nl server zijn er toch ook genoeg mensen die spelen
 

DeletedUser3874

waarom zouden ze tegen nl. riemen zijn?
op de nl server zijn er toch ook genoeg mensen die spelen

Het gaat niet over een .nl riem waar de dev's tegen zijn, maar landenriems in het algemeen.

Zelf snap ik dat geheel dan ook niet, waarom bepaalde landen wel een riem kregen en anderen niet. Als het nu nog riemen waren van landen die wel degelijk iets met het Wilde Westen te maken hadden zou ik nog zeggen: "Oké dat valt nog te verantwoorden.", echter lijkt het eerder random gekozen te zijn.
 

DeletedUser12538

Maar kan het gebeuren dat deze riem ook op de .nl servers komen?
 

DeletedUser

Dan moeten de nl-servers twee verschillende riemen invoeren: de Belgische en de Nederlandse. Misschien daarom niet.
 

DeletedUser

Dan moeten de nl-servers twee verschillende riemen invoeren: de Belgische en de Nederlandse. Misschien daarom niet.

Dat zal niet het probleem zijn (zie Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, allemaal .de).
Als er al een riem zou komen voor ons, dan zou het de Nederlandse zijn.
Waarom? Omdat Nederland meer inwoners heeft, omdat het actiever was tijdens het Wilde Westen, en omdat de naam van de site .nl is.
Bovendien kun je moeilijk een vlaamse riem maken, want dan beginnen alle provincies te zeuren (dan wil Friesland er 1, en Beieren wil er 1, en New Jersey wil er 1, Quebec wil er 1).
Kortom, niet aan te beginnen.
 
De vraag die dan meteen bij mij boven komt drijven is de volgende:

"Als de devs er tegen zijn.. waarom hebben ze ze dan gemaakt?"
 

DeletedUser385

ik weet 't!

om de nederlanders op hun tenen te trappen:p

alle landen krijgen een riem, behalve nederlanders.
Daarmee laten ze duidelijk zien welk land ze 't minst belangrijkst vinden

't is gewoon een groot complot! xD
 

DeletedUser4007

De devs zijn er ook tegen, dus het zou me verbazen als ze vindbaar zijn.

En waarom zijn die tegen????

Het is een show item die voor de rest weinig doet.
Kan me niet voorstellen waarom iemand tegen zoiets is.
 

DeletedUser

Heb nooit begrepen waarom ze er geen voor NL hebben gemaakt.

En snap al helemaal niet dat als devs er tegen zijn dat ze dan er gewoon inkomen alsnog?:huh:
 

DeletedUser

Dat zal niet het probleem zijn (zie Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, allemaal .de).
Als er al een riem zou komen voor ons, dan zou het de Nederlandse zijn.
Waarom? Omdat Nederland meer inwoners heeft, omdat het actiever was tijdens het Wilde Westen, en omdat de naam van de site .nl is.
Bovendien kun je moeilijk een vlaamse riem maken, want dan beginnen alle provincies te zeuren (dan wil Friesland er 1, en Beieren wil er 1, en New Jersey wil er 1, Quebec wil er 1).
Kortom, niet aan te beginnen.

Zwitserland en Oostenrijk hebben nooit iets met Amerika te maken gehad, en ik zei Belgische vlag, niet Vlaamse. Dat is net hetzelfde als bij Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

De vlaggen zijn dus niet speciaal voor landen die iets met het wilde westen te maken hadden, en zijn er ook niet niet omdat eenzelfde server voor meerdere landen staat. Ze lijken mij ook eerder random gekozen te zijn...
 

DeletedUser3874

Even klein stukje duiding waarom een Belgische riem wel gerechtvaardigd zou zijn. Er zijn hele bendes Belgen vertrokken naar de Amerikaanse Staalsector net omdat die daar veel geld aangeboden kregen vanwege hun expertise (dit was echter iets later).

Maar om het nu op het wilde westen te laten focussen, destijds zijn een hele hoop Ieren vertrokken omdat de oogst mislukt was en er daar extreem veel honger geleden werd. Echter was dit in de Lage Landen (eigenlijk BeNeLux) net zo, daarom zijn destijds ook zeer veel BeNeLux-ers vertrokken richting Amerika (het beloofde land toen). In de streek rond Detroit, Seattle en in de staat South-Dakota waren zelfs speciale Nederlandstalige kranten voor deze troepen omdat ze beetje samenklitten. Dat er een BeNeLux riem zou komen zou ik dan ook niet erg vinden, als er (als het toch zou moeten) een landelijke riem voor .nl komt dan zou ik het eigenlijk beetje totaal uit de context gerukt vinden als er enkel een Nederlandse zou zijn. Als je zelfs helemaal correct wilt zijn dan is geen enkele riem die een landencode draagt momenteel zelfs correct. Duitsland bestond toen nog niet (waren Pruisische staten op die moment met elk eigen vlag), zelfs een Nederlandse vlag zou niet geheel correct zijn net omdat de Lage Landen destijds onderverdeeld waren in Provincies met hun eigen vlag (denk hierbij een Limburg en Brabant).

Echter zou in de huidige context een BeNeLux vlag zo'n gek idee nog niet zijn. Al blijf ik van mening om gewoon die hele handel af te schaffen.
 

DeletedUser

Dat zal niet het probleem zijn (zie Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, allemaal .de).
Als er al een riem zou komen voor ons, dan zou het de Nederlandse zijn.
Waarom? Omdat Nederland meer inwoners heeft, omdat het actiever was tijdens het Wilde Westen, en omdat de naam van de site .nl is.
Bovendien kun je moeilijk een vlaamse riem maken, want dan beginnen alle provincies te zeuren (dan wil Friesland er 1, en Beieren wil er 1, en New Jersey wil er 1, Quebec wil er 1).
Kortom, niet aan te beginnen.

Goed idee eigenlijk! Ik wil een Friese riem!
 

DeletedUser

De Nederlanden waren wel een soort zéér hechte alliantie, de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden (ofzo, 7 provincies iig :p).
In dat licht kun je een NL vlag wel overwegen, hoewel die dan oranje-wit-blauw zou moeten zijn (als ik mij niet vergis).
 

DeletedUser4891

De Nederlanden waren wel een soort zéér hechte alliantie, de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden (ofzo, 7 provincies iig :p).
In dat licht kun je een NL vlag wel overwegen, hoewel die dan oranje-wit-blauw zou moeten zijn (als ik mij niet vergis).
Het is de republiek der 7 verenigde nederlanden inderdaad. Dat heb ik net met geschiedenis gehad.
 
Bovenaan