• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Karakter voorstellen

DeletedUser14396

Je kan invullen wat voor karakter je erbij wou bij 'The West'.
Ik heb op 'iets anders (plaats dit op het forum)' gedrukt.
Maar waar op het forum kan mijn stem invullen. :unsure:
Als het het hier ook kan dan stem ik voor: Arendsoog/Bob Stanhope van de serienummers geschreven door P & J. Nowee. :)
 

DeletedUser1053

Er was inderdaad nog geen topic voor gemaakt, maar daar heb jij zojuist verandering in gebracht. :cool: Ik heb hem belangrijk gemarkeerd, dus hier kunnen de andere voorstellen ook geplaatst worden.;)
 

DeletedUser

Ik heb het eigenlijk niet ingevuld, maar dit vind ik wel een erg goeie:

Geronimo ;)
 

DeletedUser13622

ik had ook niks ingevoerd vondt het maar niks


Tupac vond ik wel een goeie :cool:
 

DeletedUser

Ik zag een enquete langs komen waar een hoop namen tussen stonden die (vind ik) niets met het wilde westen te maken hebben. Ik heb daarom ook een paar ideeën.

Volgende karakters komen nog niet (of te weinig) voor in het spel.
The Texas Rangers
Geronimo (ElGhanz kwam daar ook al mee:))
The Apache Kid
Butch Cassidy en The Wild Bunch
Poker Alice (dat geeft het poker op the west misschien eens een boost)
Kit Carson

Hier zit denk ik wel wat leuks tussen voor het spel.:D
 

DeletedUser4007

er bestaan al 3 geronimo items
dus die kan gelijk al afvallen :cool:

William Quantrill
John Wilkes Booth
Kid Curry
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zag een enquete langs komen waar een hoop namen tussen stonden die (vind ik) niets met het wilde westen te maken hebben. Ik heb daarom ook een paar ideeën.

Volgende karakters komen nog niet (of te weinig) voor in het spel.
The Texas Rangers
Geronimo (ElGhanz kwam daar ook al mee:))
The Apache Kid
Butch Cassidy en The Wild Bunch
Poker Alice (dat geeft het poker op the west misschien eens een boost)
Kit Carson

Hier zit denk ik wel wat leuks tussen voor het spel.:D

The apache kid +1
 

DeletedUser

doc holliday hij heeft dan niet de meeste mensen vermoord maar was wel 1 van de snelste mannen van het wilde westen:D en hij heeft aan 1 van de beroemdste gevechten heeft mee gedaan (gevecht bij O.K. Corral)
en hij was ook nog is een beroemde gokker genoeg reden dus:p;)
 
Ik zag een enquete langs komen waar een hoop namen tussen stonden die (vind ik) niets met het wilde westen te maken hebben. Ik heb daarom ook een paar ideeën.

de gegeven voorbeelden hebben wel degelijk allemaal iets met het wilde westen te maken;)

nog een paar voorbeelden:

Davy Crockett
Panco Vila
the Founding Fathers
Yosemite Sam:)
 

DeletedUser15117

Tecumseh kan er misschien ook wel tussen, hij probeerde de indianen te verenigen om de kolonisten tegen te houden.

James Butler Hickok moet er ook zeker bij, typische scènes uit Westerns zijn geïnspireerd op de verhalen over hem, zoals duels op een marktplein en schietpartijen naar aanleiding van een potje poker.
Verder is hij sheriff geweest in meerdere staten.
 

DeletedUser

The Daltons :D
en van al deze mensen xD :p
Bandietenbendes: Daltonbende · Hole in the Wall Gang · Iron Clad · James-Youngerbende · The House · The Lincoln County Regulators · The Rustlers · The Seven Rivers Cowboys · Wild Bunch
Indianen: Volken: Apache · Arapaho · Blackfoot · Cherokee · Cheyenne · Comanche · Hopi · Lakota · Dineh · Pawnee · Sioux
Leiders: Crazy Horse · Geronimo · Touch the Clouds · Hiawatha · Mangas Coloradas · Seattle · Sitting Bull · Stand Watie · Tecumseh · Victorio
Beroemde outlaws: Billy the Kid · Butch Cassidy · Pat Garrett · Jesse James · Jack McCall · Belle Starr · Al Swearengen
Andere beroemdheden: Elfego Baca · Buffalo Bill · James Bowie · Davy Crockett · George Armstrong Custer · Wyatt Earp · Wild Bill Hickok · Doc Holliday · Calamity Jane · Charlie Utter
 

DeletedUser

Hij is de maker van wikipedia!!!!!!:o:D

Mooi lijstje, maar met mijn niveau zijn de enige die ik ken lucky luke en de daltonbende:cool:
 
Bovenaan