• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Karakter fortvechter

DeletedUser

Welk karakter kun je het beste kiezen als je fortgevecht-vechter wordt?
 

DeletedUser9519

En de tactiek bonus (of is dat niet nodig in fortgevechten?)
 

DeletedUser5789

...duelist is natuurlijk ook wel handig omdat die een bonus op snelheid hebben
 

DeletedUser9519

snelheid heb je niet nodig bij fortgevechten. Je moet gewoon optijd lopen :p
 

DeletedUser5789

snelheid heb je niet nodig bij fortgevechten. Je moet gewoon optijd lopen :p

dat lukt natuurlijk niet altijd, en wanneer je deelneemt aan een fortgevecht en daarna nog door wilt lopen om nog aan een volgend gevecht deel te kunnen nemen dan gaat het gewoonweg niet ;)

...ook kun je langer in een hotel blijven slapen als je nog niet aan je max LP zit :p
 

DeletedUser

tja, lp is als je het mij vraagt het belangrijkste in een fortgevecht. en omdat soldaat daar een behoorlijke bonus opgeeft, is dat gewoon de beste karakter ervoor ..
 

DeletedUser

tja, lp is als je het mij vraagt het belangrijkste in een fortgevecht. en omdat soldaat daar een behoorlijke bonus opgeeft, is dat gewoon de beste karakter ervoor ..

Lp is zeker het belangrijkste. Als puur fortvechter zou ik ook vooral vaardigheden op lp zetten.
 

DeletedUser

een klein voordbeeld hiervan, op w2 ben ik duellant en heb ik behoorlijk veel uitwijken en mikken. alleen in een fortgevecht hoef ik maar 4 keer geraakt te worden en ik lig al ko (meestal is dat behoorlijk snel), zoveel invloed heeft het uitwijken nog niet eens volgens mij.
 

DeletedUser

die 10% die er bij komt? Ja dan kan je idd langer is het hotel blijven, ook maar voor 4 seconden..

Soldaat is het beste :) Tactiek bonus is ook niet verkeerd, als je een beetje tactiek hebt dan ben je ook beter in verdedigende duels, als je aangevallen word voor een fort gevecht :p
 

DeletedUser1053

die 10% die er bij komt? Ja dan kan je idd langer is het hotel blijven, ook maar voor 4 seconden..

Soldaat is het beste :) Tactiek bonus is ook niet verkeerd, als je een beetje tactiek hebt dan ben je ook beter in verdedigende duels, als je aangevallen word voor een fort gevecht :p

Nou als je 5 uren moet lopen, ben je er toch een half uur eerder door de karakter bonus. Of zelfs een uur, als je premium hebt. Maar dan weegt het nog steeds niet op tegen de bonussen die een soldaat geeft. :)
 
Bovenaan