• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kans Premiumkist

DeletedUser385

net 6 kisten egopend , in ttoaal 3k nuggets :p meest waardevolle was edele zachte beenbeschermer -.-
 

DeletedUser4130

Zijn er ondertussen nog nieuwtjes bekend op vlak van kisten ?
Ik ben een mooi aantal munten aan het sparen namelijk :)
Reskill heb ik nog even niet nodig, want ben voorlopig best tevreden met m'n build. Ben er nog niet helemaal uit wat ik er dan wel mee ga doen.

In feite zijn veel kistjes inderdaad hun geld niet waard :p
Stalen vind ik wel best fijn, het blijft een gok (das het hele idee achter de kistjes) maar met wat geluk heb je ook wat. Ze kosten dan weer niet zoveel dat het een ramp is als je geen geweldig item hebt. Maar gezien ik een poos gespaard heb leek een keertje een bijzonder zeldzaam item me ook eens leuk. (wat hier niet meteen een mogelijkheid is)

Premiumkist heb ik nog nooit gekocht, simpelweg om de prijs.
Wil je één van de allerbeste spullen, heb je geen andere keuze dan deze te kopen. Al ben ik er nog niet uit of ik een gokje wil wagen met muntjes waar je maanden voor gewerkt heb... (ik geef toe, een Athos is bijvoorbeeld een leuk item, maar als je een hoog level hebt zijn er net iets makkelijker manieren om er aan te raken)

Iemand die me graag advies wil geven ? Waarschijnlijk is het beste wachten tot er korting is op de kistjes :p
 

DeletedUser11612

Bidden helpt totaal niet, werkt precies als een placebo medicijn, als je erin gelooft werkt het
 

DeletedUser6377

Bidden helpt totaal niet, werkt precies als een placebo medicijn, als je erin gelooft werkt het

Ik wissel het af en toe af en houd het ook bij.
Zonder bidden heb ik tot nu toe echt prutzooi gehad. Met bidden was het of iets leuks of iets wat goed was dat het tenminste nog wat geld opleverde.

Enfin, zolang ik de exacte code niet heb kan ik er ook niet over oordelen (1 foute komma en het zou zomaar kunnen dat het wel invloed heeft :p)
 

DeletedUser7902

Ik wissel het af en toe af en houd het ook bij.
Zonder bidden heb ik tot nu toe echt prutzooi gehad. Met bidden was het of iets leuks of iets wat goed was dat het tenminste nog wat geld opleverde.

Enfin, zolang ik de exacte code niet heb kan ik er ook niet over oordelen (1 foute komma en het zou zomaar kunnen dat het wel invloed heeft :p)

Zonder bidden: Ike, Boone, Cochise,...
 

DeletedUser1448

Idd, bidden helpt geen hol.
Inno heeft dat enkel in het spel gezet om domme spelertjes bezig te houden.
 
Bovenaan