• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jouw medailles

DeletedUser

Respect :p Ben je de eerste die hem hier heeft? En wanneer krijg je die juist eigenlijk?
 

DeletedUser488

Dat zal vrij veel zijn denk ik. ;)
Mja... tussen mijn zilver en mijn goud liggen meer dan 6 maanden, oftwel meer dan 180 dagen. En op het moment dat ik zilver haalde, had ik er al 25 gedaan...

dus op meer dan 180 dagen zou ik (in het geval van 100), maar 75 gevechten gedaan hebben? dat is minder dan 1 om de 2 dagen. En dat terwijl ik elke bijna elke dag fortgevechten doe, en soms wel 4 per dag... 250 is dus niet zo'n gekke schatting...
 

DeletedUser8307

Mja... tussen mijn zilver en mijn goud liggen meer dan 6 maanden, oftwel meer dan 180 dagen. En op het moment dat ik zilver haalde, had ik er al 25 gedaan...

dus op meer dan 180 dagen zou ik (in het geval van 100), maar 75 gevechten gedaan hebben? dat is minder dan 1 om de 2 dagen. En dat terwijl ik elke bijna elke dag fortgevechten doe, en soms wel 4 per dag... 250 is dus niet zo'n gekke schatting...

Vier per dag ? 't Is ook genoeg. :p
Nuja, we zien wel zeker. :D
 

DeletedUser

Het is al zeker meer dan 100 :) Ik heb er al meer dan dat gedaan, maar nog steeds geen gouden medaille :( En kijk naar zo'n fortstats van andere landen :) daar zitten mensen tussen die er al 220 hebben gedaan en nog steeds de medaille niet hebben...
 

DeletedUser3753

na 4 dagen de stad uitbouwen.
eindelijk de medaille 'mislukte bouwer'.
 

DeletedUser3753

dan moey je de vlag van de unie vinden.
is te vinden bij fort bewaken.
 

DeletedUser

ik ook mislukte bouwer op een andere wereld, duurde wel even voor de motivatie eindelijk op 0 stond maarja :p
 
Bovenaan