• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Irish Rovers zoekt stadsgenoten

DeletedUser

Hey iedereen,

Ik ben de oprichtster van de stad 'Irish Rovers'.

Momenteel zijn we met 5 actieve leden bezig aan de uitbreiding van onze stad en dit lukt ons toch wel aardig. Regelmatig komt er geld in de stadskassa of kiezen mensen er zelf voor om gebouwen uit te bouwen.

Bij ons zijn er geen vaste regels, enkel genieten van het spel. We hebben geen wekelijkse verplichtingen en dergelijke, niemand moet een bepaald bedrag storten, geen bepaalde level hebben,... kortom : iedereen is welkom!

Toch zijn we op zoek naar nog andere leden die deze mening delen, die ook willen genieten van het spel, die ergens toch wel wat bescherming zoeken in een stad, waar ze ook leuke items kunnen kopen, maar die daarnaast hun spelersvrijheid niet wensen op te geven. Heb je eens geen zin om online te komen, geen probleem dan.

Ben je ook zo iemand, mag je me altijd een berichtje sturen of antwoorden op deze post. Ik nodig je met plezier uit!

We zoeken nu verschillende soorten mensen, maar zouden zeer blij zijn met mensen die ons verder kunnen helpen om een stabiele stad te vormen.

Groetjes,

Yoke
 

DeletedUser

Update :

Ik heb even nagekeken en we zouden momenteel nog enkele mensen kunnen gebruiken die redelijk nieuw zijn en ons nieuwe ideetjes kunnen geven voor de stad.

Momenteel zijn we met 5 mensen in onze stad die allemaal goed groeien en mekaar helpen en uitleg geven wanneer nodig. Wie er bij wil, is welkom.
 

DeletedUser

@ strands : ik heb je uitgenodigd. Als je wil, mag je accepteren.
 

DeletedUser

Ziezo, 6 leden ondertussen. Wie er nog bij wil komen, mag dit even laten weten. ;)
 

DeletedUser

Update : de stad groeit nog dagelijks, leden helpen mekaar via ons forum, en iedereen stort zo nu en dan wat geld in de kassa, zonder verplichting.

Nog spelers die van de mening zijn dat er geen verplichtingen nodig zijn om je te amuseren? Kom maar langs!
 

DeletedUser

Update : we zijn nu met 7 en nog altijd op zoek naar nieuwe talentjes hier op The West. :)
 
Bovenaan