• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale Duelwedstrijd

DeletedUser16286

Voorstel
Een internationale duelwedstrijd zoals de titel al zegt. Dus net zoals we bij de fg-wedstrijd zagen, maar dan nu met duels.

Details
Een wereld openen waar spelers van alle landen heen kunnen met gekopieerde inventaris van hun thuiswereld. Eventueel worden alle spelerslevels gelijk gemaakt. Vervolgens kunnen er duels worden gedaan tussen deze spelers. Verder geen flauwekulletjes, want ik denk dat er niemand zit te wachten op een Horseball 2.0.

Misbruikpreventie
Geen idee. Dit idee is te groot om nu helemaal uit te werken. Alleen als er belangstelling voor is voeg ik nog wat ideeën toe.

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting
Aangezien TW veel spelers verliest kan dit een oplossing zijn voor het actiever / leuker maken van de duels. Op veel werelden zijn er nog maar weinig duellanten over; vooral op hoog niveau. Ook kunnen duellanten van onze werelden zo eens zien hoe goed ze echt zijn.

Administratie
 
't Enige wat me aanspreekt hier is dat je je kunt vergelijken met andere spelers, leuk om te zien welke tactieken/combi van setjes anderen gebruiken etc.
Verder denk ik dat de grootste nuggetier (meeste skills, hoogst geupte setje), wint.
 

DeletedUser16286

Tja, dat zal helaas wel altijd een rol spelen ja... maar alsnog lijkt mij het leuk het tegen anderen op te nemen. Als je erg tactisch bent kan dat alsnog in je voordeel werken :)
 

DeletedUser16476

Misschien dan wel allemaal het zelfde level om het een beetje gelijk te trekken?
Dan kunnen spelers van lvl 80 met een duelsetje dat op lvl gaat ook goed meedoen.
Zomaar een idee.

Overigens lijkt het mij leuker om dit te doen met alleen de NL wereld, maar die keuze is aan jullie.

Hoe wil je precies een duelwedstrijd doen? Doe je dit 1 vs 1 of is het wie de meeste duels wint voor het sluiten van de wereld is de winnaar?
 

DeletedUser16286

Ja, dat over gelijke levels stond ook al in mijn 1e post als het goed is o_O

Alleen op de NL wereld is misschien wel makkelijker te organiseren. Dan zouden we misschien beter een 1v1 doen, zodat mensen niet 15x per dag één dezelfde speler aanvallen die ze zeker weten aan kunnen en daardoor de meeste overwinningen behalen, terwijl ze dus eigenlijk maar van één iemand winnen.

Overigens zouden we ook allemaal dezelfde karakterklasse moeten krijgen om het eerlijk te houden.
 

DeletedUser

Ik zou dan zeker ook niet de huidige invent meenemen, maar het gewoon aan laten komen op kleding uit winkels. Dat maakt het uitdagend.
 

DeletedUser16286

Dan gaat het wel steeds meer op horseball lijken :p

Maar misschien moet dat juist, dan is het voor meer spelers mogelijk om deel te nemen en kans te maken op het winnen.
 
Bovenaan