• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

inactiviteit bij mpi's

DeletedUser16131

Voorstel
Een vaak voorkomend probleem die we tegenwoordig hebben bij mpi's is dat er een speler wegens inactiviteit uit het spel valt. Dit zorgt meteen voor een groot nadeel t.o.v. van het andere team en in situaties waarbij het 3v3 is is het bijna onmogelijk nog te winnen. Dus ik stel voor een systeem te implementeren die ervoor zorgt dat wanneer er teveel spelers inactief vallen
het spel wordt stopgezet. Het is misschien wel leuk als jij met een man meer bent maar omgekeerd is het meteen, wel, gedaan met het avontuur
Details
wanneer in een 3v3 1 speler wegvalt het spel stopzetten
wanneer in een 4v4 1 of 2 spelers (discussie laat ik open) wegvalt het spel stopzetten
wanneer in een 5v5 2 spelers wegvallen het spel stopzetten

Misbruikpreventie
mensen die het spel beu zijn zouden eventueel expres uit kunnen loggen om zo het spel automatisch stop te zetten

Visuele hulpmiddelen
Hier de link

Samenvatting
het stopzetten van een mpi bij teveel innactieve spelers

Administratie__________________
 

DeletedUser

is het niet mogelijk om die gaten op te vangen door een computergestuurd personage die naar de dichtstbijzijnde sector loopt en die dan rondjes begint te lopen zonder te schieten?
 
Kan mss ook een idee zijn om de vertrekker met iemand gelijkwaardig te vervangen die in de wachtrij staat. Krijgt die voor een kort spelletje wel de punten, maar dan moest die andere maar niet vertrekken :p
 

DeletedUser16224

Als een mannetje al wegvalt is het spel voor dat team al verloren, want iedere speler is gewoon nodig, vooral bij 3 vs 3. Ik erger me er ook aan dat er soms mensen leaven maar dit is niet anders.
 

DeletedUser16131

om ff op alles te reageren:

1) ik denk wel dat je je punten moet krijgen die je al had, anders is het ook weggesmeten tijd en hebben de trolls nog meer dingen om mensen mee tegen de haren te strijken

2) computergestuurd is altijd moeilijk, mpi's draaien voor een groot deel om tacktiek, en dat is niet zo makkelijk als je iemand hebt die gewoon rondjes rent :p

3) vooral naar 's nachts toe waar je in situaties komt waarbij het 3v3 is, is het enorm moeilijk zoniet onmogelijk een speler door een gelijkwaardige speler te doen vervangen.
 

DeletedUser10506

ben ook voorstander van avonturen-ban voor een paar uur :p

Maar een bepaalde persoon met evenveel lp die in wachtrij staat invoegen lijkt me ook wel een goed idee. :)
Denk dat het voor niemand leuk is dat iemand wegvalt zowel voor jouw team als tegenstanders. Iedereen heeft liever een spannend gevecht die je wint dan een gevecht die gewonnen is doordat 1 of 2 mensen inactief was bij de tegenpartij.
 
Bovenaan