• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In de stad karakter klasse zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Als je bij een stad kijkt bij inwoners moet je per persoon gaan kijken wat voor klasse ze zijn, als je nou gewoon tekentje van klasse erbij zet bij inwoners is veel makkelijker :cool:
 

DeletedUser8307

Tsja... Waarom zou je dit nodig hebben dan ? :)

Nee, dit hoeft niet voor mij. Ik ben zeker niet tegen maar ook niet voor.
 

DeletedUser

Ze hebben het ook op de ranglijst, dus kan het ook wel in een stad. Ik vind het wel een goed idee!
 

DeletedUser9519

Hoeft niet, mag er komen. Maar zo'n klein idee dat niet echt iets "toevoegt" aan het spel wordt meestal toch niet aangenomen.
 

DeletedUser9519

Er moet ook een bepaald forum komen waar je ideeën kan plaatsen, een forum waar de Dev's de baas zijn.
 

DeletedUser

Ik vind het een goed idee, kan je tenminste in een keer zien wie de duellanten, bouwers enz. in je stad zijn.
 

DeletedUser

Ik spreek een beetje duits en met behulp van nog een vertaalsite kan ik wel wat op de duitse versie zetten.

Ik zou zo weinig mogelijk vertaalsite's gebruiken. Dat werkt echt niet.

En Manigordo. De spelmakers zijn echt drukker dan je denkt!
 

DeletedUser9872

waarom ook niet :)

een kleine aanpassing en het maakt het spel weer wat leuker :)
 

DeletedUser8307

waarom ook niet :)

een kleine aanpassing en het maakt het spel weer wat leuker :)

Ze kunnen er dan beter een grote aanpassing in zetten die het spel écht leuker maakt, deze maakt het spel namelijk niet leuker naar mijn mening, hoogstens iets handiger.
 

DeletedUser

Ze kunnen er dan beter een grote aanpassing in zetten die het spel écht leuker maakt, deze maakt het spel namelijk niet leuker naar mijn mening, hoogstens iets handiger.


Dit maakt het veel makkelijker voor stadoprichters..

Nu moet ik constant kijken op profielen kijken wat ze nou eigenlijk zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan