• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik kan opdracht: "Pony Express" niet uitvoeren

DeletedUser

Hallo iedereen die dit leest,

Op mijn account op Briscoe had ik geen vrienden toen ik de opdracht Pony Expres (Bericht naar een Vriend) kreeg. Ik ging dus via linksonder naar vrienden en er stond een knop met iets van: Nodig een vriend uit. Dus ik heb een mail verstuurd en de opdracht gehaald.

Op mijn account op Colorado had ik al een vriend toen ik deze opdracht kreeg. Maar nu is die handige knop weg. Ik dacht eraan om die persoon als vriend weg te halen, maar ook dat weet ik niet hoe dat moet.

Ik hoop dat ik antwoorden op mijn vragen krijg.

Gr yangzu
 

DeletedUser15117

Onderaan moet je op de knop 'vrienden' klikken. Als het goed is opent dan automatisch het tabblad 'nodig vrienden uit'. Rechtsonder staat er dan 'vertel je vrienden', als je daar op drukt kan je vrienden uitnodigen.
 
Hallo iedereen die dit leest,

Op mijn account op Briscoe had ik geen vrienden toen ik de opdracht Pony Expres (Bericht naar een Vriend) kreeg. Ik ging dus via linksonder naar vrienden en er stond een knop met iets van: Nodig een vriend uit. Dus ik heb een mail verstuurd en de opdracht gehaald.

Op mijn account op Colorado had ik al een vriend toen ik deze opdracht kreeg. Maar nu is die handige knop weg. Ik dacht eraan om die persoon als vriend weg te halen, maar ook dat weet ik niet hoe dat moet.

Ik hoop dat ik antwoorden op mijn vragen krijg.

Gr yangzu

bij mij idem, ook ik kan geen vrienden uitnodigen per mail! ik zit op Colorado.
Alle hulp is zeker welkom, de reactie van glimpse10 werkt helaas niet!
 
Er is nergens een icoon of knop te vinden waarmee ik vrienden per mail kan uitnodigen.
Lastig als je de opdracht wil uitvoeren...
 
Je hebt onderin een knop met 2 schuddende handen (3e van links). Daar kan je wel op klikken toch? In het scherm dat daarna tevoorschijn komt heb je rechtsonderin een knop "Vertel je vrienden". Zie je die ook?
 
thanks,

ik denk dat ik vanmorgen niet helemaal wakker was!
had die mogelijkheid helemaal over het hoofd gezien :unsure::rolleyes:
 
IK heb nu op wereld 7 ook die opdracht van pony express, waar je 50 upb als beloning krijgt. Op wereld 1 heb ik deze opdracht echter niet terwijl ik op die wereld de upb liever heb.
Wat kan ik er aan doen zodat die opdracht ook op wereld 1 verschijnt?
 
Bovenaan