• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

IGteacher

DeletedUser

Hallo,

Ken je het gevoel dat je amper tijd hebt om een spel te leren kennen? Dat je net begint, maar dat de andere spelers al zorgen dat je het niet meer normaal kan leren? Wij kennen dat gevoel wel. Ons doel; zorgen dat jij voorbereid in het spel te recht komt. Klaar om weerstand te bieden.

Nou is het probleem natuurlijk? Hoe kunnen we dat doen? Daar hebben wij ook over lopen nadenken, en volgens ons hebben wij de beste oplossing! Om het doel te bereiken zoeken wij mensen die het spel kennen en kunnen, om jullie te vertellen hoe het werkt.

Wat we voorheen alleen bij TribalWars deden (TwMentoraat) is nu begonnen uit te breiden. Vanaf nu gaan wij verder als InnoGamesTeacher (of simpel gezegd; IGteacher). Nu kunnen we u ondersteuning bieden in elk spel van InnoGames. Dus binnenkort bent u misschien wel de proffesioneelste speler van TribalWars, Forge of Empires, Grepolis, The West of een ander InnoGames spel.

U kunt alles van ons vinden op onze website; www.igteacher.com. Aan het begin ziet u een pagina met alle spellen. Door op een spel te drukken, komt u van dat spel meer te weten.
Nu is het leuk om meer te weten te komen over een spel, maar natuurlijk is het veel leuker om het spel te leren! Om dat te doen, klikt u op aanmelden, en vult u het formulier in met de juiste gegevens.
Wij zorgen dan dat u zo snel mogelijk reactie van ons krijgt. Natuurlijk is het niet te doen om altijd te kijken of er al reactie is, of om de site open te houden. Daarom krijgt u iedere keer dat er wat veranderd aan uw aanmelding een mailtje.

Nadat u een afspraak heeft gemaakt met een mentor die op u ticket reageerde, zal hij u zoveel mogelijk leren het spel te spelen. "Wat is het slimste om te doen als je net begonnen bent?" "Hoe kom je hoog in de ranglijst, en hoe blijf je daar?" Allemaal vragen die de mentor dan zal beantwoorden.

IGteacher is nog wel een beginnend project. Dat betekent dat we op dit moment nog niet alles kunnen bieden wat wel zou moeten... Dat is de reden dat we JOU nodig hebben! Ben jij goed in Grepolis? Tribalwars? Forge of Empires? The West? Een ander InnoGames spel? Meld je dan snel aan als mentor! Dat doe je door op onze website te klikken op "solliciteren", of klik op de link in mijn handtekening. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Natuurlijk ben je niet alleen nuttig als mentor. Wij zoeken ook mensen die les van ons willen volgen. Ben jij degene die wij zoeken? Volg les van ons, en vertel door aan je vrienden van ons bestaan. Zet het op Facebook, Twitter, Hyves, je profiel of ergens anders. Zo kunnen wij bieden wat JIJ nodig hebt.

Hopelijk weet je nu genoeg van ons... Zo niet, laat een reactie achter!
Groeten,
Het team van IGteacher.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Toevoegingen

<Deze post is gereserveerd voor nieuws, toelichtingen en nivo's>
 

DeletedUser8307

Je moet ook eerst een account hebben waarschijnlijk. ;) Inloggen werkt bij mij wel, tenminste erop klikken werkt wel... :)
 

DeletedUser

/meld zich aan als 'mentor' , hahahaha lol, kijken of ik newbies kan helpen :p
 

DeletedUser

Als je je aanmeld als leerling of solliciteert als mentor, dan zal je je wachtwoord voor in te loggen op de ingevoerde mail krijgen doorgestuurd.

Met vriendelijke groeten,
Heulsen
Manager IGTeacher
 

DeletedUser13404

Wtf is dit nu weer :p
Denk je hiermee geld te verdienen 'littlebighorn'? wat een naam :mad:
 

DeletedUser

Niet alles draait om geld.

Inloggen kan inderdaad alleen met een account. Die krijg je als je je aanmeld. We werken niet met de gegevens van The West, zodoende ;)
 
okay, fantastisch initiatief! zijn wel al redelijk wat hulpsites, zoals twdb, maar okay, als jullie focus ligt op beginnende spelers die van twdb's vaktermen geen bal verstaan kan ik dat alleen maar aanmoedigen.
ik vraag me alleen af in hoeverre jullie ervaring hebben met dit spel :p
wie zit er allemaal in dat IGteacher-team?
 

DeletedUser

Dank voor het compliment.
Zonder ervaring zouden wij niet starten natuurlijk ;)
Op dit moment; Heulsen, Rojod, Tristan, en hebben we nog een paar sollicitanten.
 

DeletedUser

Erg leuk initiatief! Als dat maar goed gaat met Tristan :unsure:

Alle gekheid op een stokje, erg leuk initiatief. Altijd leuk als er zoiets op zo'n professionele manier wordt opgepakt :D Je moet alleen wel even die twee spelfouten uit je onderschrift halen! Wordt? word!
 

DeletedUser4007

halve dag na aanmelden nog steeds geen wachtwoord gehad

faal actie dus:laugh:
 

DeletedUser

Een paar dingetjes;

* Als je gaat soliciteren moet je zo'n niveau kiezen, en het is volgens mij niet echt duidelijk wat dat is? Ik snap het niet in ieder geval :p

* Hebben jullie alleen een type van mentor? Want een van de vragen in de voorbeeld hier is "hoe kom je hoog in de rank" ofzo, en ik bedoel; er zijn meerdere opties om dat te doen, misschien krijgen iedereen dan niet hetzelfde antwoord?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Bij deze even een korte uitleg, die eventueel handig kan zijn;

Dank voor alle positieve reacties!

Mastadont; stuur even een bericht met je gebruikersnaam en mailadres, dan kijk ik wat er mis is gegaan. Hier werkt namelijk wel alles.

We hebben 3 rangen in ons team; mangament, guiders en mentoren.
Het management regelt alles betreffende het gehele project. Een guider verzorgt het project op een spel. Ik (Rojod) doe dit voor The West, Tristan voor Grepolis. De mentoren geven de les. Minimaal 1x per week is er een vergadering tussen de mentoren van een spel, en de guider van dat spel. Tijdens zo'n gesprek wisselen we dan onder andere tactieken uit. Verder zal ik als guider mijn mentoren ook controleren en testen. Zo kan ik dus ook 1 lijn trekken ;)
Niveau's hebben we nu nog niet. Wel bij Tribal Wars. Omdat het een algemeen formulier is, staan ze ook hierbij. Ze komen er wel aan, en dan zal het waarschijnlijk worden als algemeen, soldaat, en de andere karakters.
 

DeletedUser

Ik wil hier geen geld mee verdienen, is ook nooit mij bedoeling geweest.

Ik heb dit spel gespeeld (1 jaar). Ik zit voor alle duidelijkheid niet bij het IGT the west team.

Niveaus worden nog weggehaald (bij sollicitaties & aanmelden), omdat dit nog niet relevant is.

Problemen met inloggen kan. Sommige emailproviders blokkeren onze mail (zoals Telenet). Hiervoor graag een mailtje naar support@igteacher.com . Dan kan ik het wachtwoord altijd manueel resetten.

Groetjes
Heulsen
 

DeletedUser

ik ben aangemeld maar ik kan nog niets doen, ik wacht :p stuur me maar een pm/mail of zo xD
 
Bovenaan