• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

idee rijs-vertragingen

DeletedUser

het is niet echt leuk als je niet vertraagt kunt worden door een berg of breden rivier of tolposten enz... zodat je later aan komt en dat je er dan gewoon een bericht van krijgt (met filpje ofzo) gewoon onrealisties dat er altijd evenveel tijd is je kunt er ook items tegen maken of opsies die tolpost ijgenaren aanvalt:)
 

DeletedUser

beter uitwerken want ik krijg er niet echt een goed beeld bij
tip
-voorbeeld van bericht
-duidelijk voorbeelden met tijden en oorzaken
 

DeletedUser

oorzaak bv woestijn vertraging bij 0,10 minuten bericht bv vilmpje of meer keuzen (dat ze vraaag gaan stellen wat wilt doen) zoals dwars door woestijn of eromheen en dat je op de kaart de woestijn ziet
 

DeletedUser

waarom wil je een idee invoeren dat alleen maar nadelen heeft
en
rijst_inzicht.jpg


of bedoel je misschien een rEIsvertraging?
 

DeletedUser

Ik ben voor, anders staan die bergen en rivieren daar zo dom
 

DeletedUser

Ik vind dat dit wel moet kunnen. Maar misschien een beetje anders uitwerken. Vb. Onderweg kom je een oude dame tegen. Ze vraagt je hulp om naar de stad te reizen. Je brengt haar op je ezel. ALs beloning krijg je 1 gekkengoud.
 

DeletedUser

Ik vind dat dit wel moet kunnen. Maar misschien een beetje anders uitwerken. Vb. Onderweg kom je een oude dame tegen. Ze vraagt je hulp om naar de stad te reizen. Je brengt haar op je ezel. ALs beloning krijg je 1 gekkengoud.

nee, want dan zou het een vaardigheid worden zoals vissen, je kan wel verdienen maar geen ervaringspunten. dan wordt dat de vaardigheid: "oude dametjes helpen":rolleyes:
 

DeletedUser

ere kunnen voordellen zijn bij reisvertragingen zoals je vindt iets op de berg of je bent te moe je moet effetjes uitrusten oke aleen nadelen zijn niet leuk maar aleen voordelen is minder leuk want dan kun je netzogoed zelf een spel scripten (ander woord voor programeeren)
 

DeletedUser

Ja, inderdaad. Als je een topic opent, zorg er dan tenminste voor dat de titel correct is gespeld :( (ook voor "zoeken" is dit tamelijk belangrijk)

ik weet nu ookwel dat ik een foutje heb gemaakt:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zonder die mega grote letters kunnen wij het ook wel lezen hoor :rolleyes:
 

DeletedUser

Ja ik weet een lollig voorbeeld voor voordeel.
AHUM: komt ie!

Je rolt van een berg af je hoeft 1 uur minder te lopen! :D
(Maar het nadeel is dat je ook een uur de berg opmoet) :rolleyes:
 

DeletedUser

Er passeert een postkoets en de chauffeur was zo vriendelijk je mee te nemen.
Je komt een vriendelijke inboorling tegen en hij neemt je mee de rivier af in z'n kano.
Een bende rovers had je bijna te pakken, gelukkig kon je uit hun handen blijven, je verliest wel tijd door een omweg te moeten maken.
Je hebt een glaasje teveel op en na het bezoek aan het hotel moet je eerst nog een poosje in de gevangenis blijven zitten om af te koelen.


Enkele voorbeelden...
 

DeletedUser

Er passeert een postkoets en de chauffeur was zo vriendelijk je mee te nemen.
Je komt een vriendelijke inboorling tegen en hij neemt je mee de rivier af in z'n kano.
Een bende rovers had je bijna te pakken, gelukkig kon je uit hun handen blijven, je verliest wel tijd door een omweg te moeten maken.
Je hebt een glaasje teveel op en na het bezoek aan het hotel moet je eerst nog een poosje in de gevangenis blijven zitten om af te koelen.


Enkele voorbeelden...

ja dat is leuk
 

DeletedUser

of je moet een ravijn over maar kunt geen brug vinden je moet eromheen of er zelf een maken
 
Bovenaan