• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee: illegale jacht

DeletedUser

mischien is het een idee dat je illegale jacht kunt hebben, dit als je bv op coyotten jaagd, wat krijg je dan:

een "boette" van 100$, indien je dit neit hebt, dan word je gedueleerd door de boswachter, die jou level is, als hij wint, verlies jij gewoon minpunten enzo, als jij wint, mag je verder jagen



Als je nu illegale jacht krijgt wanneer je een opdracht moet doen ervoor, dan kan je met de premium bonus: Jachtvergunning, deze actie stoppen voor jou (14 dagen)




Dit zou het moeten zijn als je een illegale jacht deed:



De boswachter betrapte je op illegale jacht, je krijgt een boette van 100$

(1) Betalen
(2) Duelleren


Met de premium bonus: Jachtvergunning, kan de boswachter je niet meer betrappen!
 

DeletedUser

goed idee ik denk dat de makers van het spel ook leuk vinden .omdat dat een extra reden voor de spelers is een paar goldnugets te kopen
 

DeletedUser

Ik vind hem wel goed :p Ik jaag niet op dieren dus voor mij geen probleem :D
 

DeletedUser

ziet er mij wel tof uit, maar hoe kan ik mij het voorstellen??
meer nifo graag, hoeveel actiepunten?, ...
 

DeletedUser

de actiepunten voor een gewone jacht, maar dat is een soort van random event, soms word je betrap, en soms ook niet

snappie?
 

DeletedUser

ja dat vind ik goed maar dat je bv in plaats van te vechten naar een of andere fort wordt gebracht endat je daat een tijdje moet blijven is dat ook geen goed idee

stop eens met jou idee te promoten, en trouwens ze gaan geen fortding maken alleen daarvoor...
 

DeletedUser

ja dat vind ik goed maar dat je bv in plaats van te vechten naar een of andere fort wordt gebracht endat je daat een tijdje moet blijven is dat ook geen goed idee

Blijf maar bij je eigen ideeen dit is veel beter af zonder jou.

Maar verder top idee:)
 

DeletedUser3686

een ban wa is da

ik bied mijn excuses aan en als en tis nog nie goe ofwa
 

DeletedUser

en wat gebeurt er in de gevangenis

hier moet jij echt op klikken futendra vertrouw mij
bedankt dat ik je stad Bandit Camp mag hebben resect
 
Bovenaan