• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoogtepunten 2011

W1: Eerste met exclusieve revolver van heel .nl(bedankt nog voor het lenen). Eerste handel drijven op w1 geworden, maar nu gereskillt doordat drop niet meer verhandelbaar is. Eindelijk na 2 en half jaar spelen level 99 en na 3 jaar spelen level 120. Nu gereskillt voor veeeeel geld om alle opdrachten maar te halen.
W2: GG zonder premium gehaald, ben daar nog steeds een non premium speler:p. Ook level 120 geworden na een zeer lange tijd. 9de fortranking, ga goldensnake nog wel inhalen. William tighmans uit staal gekregen en sleutel 2 uit de '2de sok'
W3: Niet echt hoogtepunten, fortgevechten zijn niet zo geweldig. Als het FG vanavond goed gaat kan ik nog NET level 120 worden voor dit jaar voorbij is lol nog 2300 xp nodig.
W4: Doe ik eigenlijk niets meer, er is niets meer te doen.

Kortom, mijn meest trotse wereld (1) is mijn hoogtepunt naar de knoppen geholpen. Op w2 beetje geluk gehad door een koop cadeautjes update. Op w3 wat mindere periode gehad dit jaar en w4 zakt steeds meer de grond in, ga ik op level 120 stoppen.
 

DeletedUser

als eerste met de exclusieve sabel op w8. verder alle schietwapens op ike's na in mn bezit.

En de leuke gezelligheid op w8 wel.

op w9 begonnen en eigenlijk meer uit verveling toch al lvl 72 bereikt. (dat met echt bijna niets doen)

En de mensen die je toch nog door laten spelen iedere keer weer.
 

DeletedUser

-als eerste 120 zonder premium van heel the-west.nl op w3
-als tweede 120 zonder premium van heel the-west.nl op w5
-als eerste level 100 zijn geworden op w5
-zonder premium als 2e 120 zijn geworden op w5
-GG halen door eerst zelf 3e sleutel te hebben gezocht voordat die gratis reskill kwam op w3.
-weer begonnen met duelleren op w3
-Gentlemen's diner kunnen maken op w5
-Waarschijnlijk beste fortvechter van w5 van 2011
-uitgenodigd worden om te spelen op de elite wereld
-Vele gezellig gesprekken op de chat en natuurlijk de meeting bij ruud ;)


dit komt even snel in me op, is vast nog veel meer leuks gebeurd dit jaar :p
 

DeletedUser

  • Mijn terugkeer op The West in Oktober...
  • De durf en moed gehad hebben om mijn fouten te erkennen. en mijn excuses te maken aan jullie allemaal.
  • Level 40 behaald gisteren (vrij snel dus)...
  • Mijn eerste stad op The West (op mijn oude account) opnieuw gesticht.
  • Veel goede items al verzameld via de markt :)
 

DeletedUser6801

Mijn hoogtepunt was toch wel level 120non pa te berekien op w8. Wat een werk was dat zeg! :p

-uitgenodigd worden om te spelen op de elite wereld

Wat is dat, als ik even tussendoor mag vragen, de elite wereld?
 

DeletedUser

dat is de 2e beta ;) waar alleen 'de beste spelers' mogen spelers, dat zijn de spelers die in meerdere werelden in de top staan ;)
 

DeletedUser6244

dat is de 2e beta ;) waar alleen 'de beste spelers' mogen spelers, dat zijn de spelers die in meerdere werelden in de top staan ;)

Nee hoor, je hoeft helemaal niet in de top te staan en er spelen ook niet alleen de beste spelers, alle modjes (op hespera na) spelen er bijvoorbeeld. Maar ook spelers die maar op 1 wereld in de top spelen, of 1ste in duelranglijst ofzo ;)
 

DeletedUser

Aangezien we bijna het nieuwe jaar in gaan, is het een leuk idee eens terug te kijken naar het afgelopen jaar.

Momenteel zie ik alleen nog maar negatieve feedback en commentaar op the-west. Ik wed dat er vast ook leuke dingen gebeurd zijn dit jaar binnen onze community. Dus brand los!

Wat was/waren jouw hoogtepunt(en) binnen The West in 2011?

Misschien is het een idee om in 2012 meer aandacht te besteden aan de negatieve feedback? :hmf:

Verder heb ik eigenlijk weinig hoogtepunten. Mijn enige hoogtepunt is toch wel het starten van een stad met wat vrienden :). Verder valt het wat tegen..
 

DeletedUser

Ik heb niet echt een persoonlijk hoogtepunt maar eerder eentje met een groep:p

Blitz gesticht op Briscoe, veel lol mee gehad en na een tijdje stonden we ook 1e. Nu is hij dus weg maar er is een nieuwe stad uit ontstaan genaamt Pearl Harbor... Hechte groep uit gekomen ook en dat is toch wel het leukste in een stad.
 

DeletedUser

W5: Een enorme sprong gemaakt met duels.
- level 100 behaald
- duellevel 200 behaald
- duellevel = level x2 behaald
W6: Lekker geshopt en weer een paar setjes voltooid. Op naar de exclusieve set
W7: Met kleding zowiezo #2 bouwen en het belangrijkste: Een topstad gevonden om lekker in alle rust feest te vieren en fg's te doen

En alvast mijn voornemens:
W5: In het bovenste lijstje komen te staan en in de top 5 terechtkomen
W6: Alle setjes compleet (exclusieve set niet perse), 3e sleutel en gg halen
W7: #1 bouwen en vooral gezellig in de stad feest vieren en iets acteiver fg's doen, Boones bijl krijgen
 
Bovenaan