• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoogste forthit en laagste forthit

DeletedUser

Wat is jouw hoogste forthit en wat is je laagste forthit?
Zet er ook je hoogste schade bij als je dat vanbuiten weet
Dit topic is voor alle werelden ;)

Hoogste schade : 2625
Van mij is m'n laagste 8 (tegen Bolle66)
Hoogste is 429 (tegen Peganuse)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zou ook graag eens de hoogste totaal schade willen weten.
Van mij is 3925. Hoogste schade en laagste weet ik niet uit mijn hoofd maar hoogste rond de 290 en laagste rond de 100.
 

DeletedUser

Ger Onimo heeft in het fortgevecht vanochtend 6450 of zo gehit.
Waarschijnlijk het hoogste ooit op The West nl.
 

DeletedUser

Je overdrijft, het waren maar 6445 punten die ik heb gehit :D

Dat met 6 kills levert 1500 ervaringspunten op ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8910

maar dat is nog altijd heel veel

en hoeveel ervaringspunten kreeg jij?
 

DeletedUser

vond je er iets bij ?

mijn hoogste 333 gemiddeld 900 (ofziets)

laagste 3
 

DeletedUser

Mijn hoogste totale aangebrachte schade is 4600 met 4 KO's.
Dat is al voldoende voor 1500 ep.

Volgens mij pak je met 3000 schade en een paar KO's al de volle bak EP als de verhoudingen aanvallers en verdedigers wat normaal zijn.

Heel netjes Ger, ik weet bijna zeker dat dit de hoogste aangebrachte schade ooit is op de Nederlandse the West. <:eek:
 

DeletedUser

Dan zou ik het ook maar ff prijs geven Let op de laagste schade!

Laagste schade: 1 ( op tristar )
Je hebt tristar met 1 schade getroffen!
Bij het fortgevecht van: Marlboro-Fortress

Hoogste schade: ongeveer 420 ( weet ik niet meer ).

En dan de beste statiestieken:

Totale schade: 3.300
Ko's: 5
 

DeletedUser

Mijn hoogste totale aangebrachte schade is 4600 met 4 KO's.
Dat is al voldoende voor 1500 ep.

Volgens mij pak je met 3000 schade en een paar KO's al de volle bak EP als de verhoudingen aanvallers en verdedigers wat normaal zijn.

Heel netjes Ger, ik weet bijna zeker dat dit de hoogste aangebrachte schade ooit is op de Nederlandse the West. <:eek:

Met 3000 schade moet je heel wat KO's doen om 1500 XP te krijgen. Ik denk minstens wel 7.

Mijn hoogste totaal is 3361 met 3 KO's op wereld 4. Mijn meeste XP is 1343(had toen 3023 schade gedaan en 6 KO's) op wereld 2 en mijn beste voorwerp is een kuierstok, ook op w2.
 

DeletedUser

Ik heb nog nooit iets gevonden wat meer dan 300 waard is terwijl ik al aan meer dan 50 fortgevechten mee heb gedaan.

Maar het hangt ook van de verhouding af natuurlijk.
 

DeletedUser

Ik heb nog nooit iets gevonden wat meer dan 300 waard is terwijl ik al aan meer dan 50 fortgevechten mee heb gedaan.

Maar het hangt ook van de verhouding af natuurlijk.

Dat zeker. Volgens mij is het hoe minder spelers er over blijven en hoe groter het fort is hoe beter de voorwerpen zijn. Bij dat gevecht waarbij ik een kuierstok vond waren er nog ongeveer 30 spelers over dus het hoeven er ook niet heel weinig te zijn. Bij het gevecht waarbij pOON drakes voorlader had gevonden waren er nog 8 spelers over, maar dat was een middelgroot fort.

Maar de kans om een voorwerp te vinden is met fortgevechten volgens mij ongeveer even groot als bij arbeiden, want je vind meestal niks.
 
Mijn hoogste hit is iets boven de 300 :)

Mijn laagste hit was laatst op w4, toen had ik 3 gehit xD

Mijn hoogste schade is iets rond de 3000.
 

DeletedUser

Ik schiet nu met een hoogwaardig slaggeweer :) Zou een moeten gaan sparen voor de hoogwaardige achterlader :)

Maar toen ik nog met zo'n geweer met 1-444 schoot :)

Heb ik eens iemand met 440 gehit :D en met 2 :)

Maar ik hit te weinig, dus dan telkens maar gokken of het een hoge of toch niet zou zijn... Nee... Gewoon een wapen met een lagere minimum <:rolleyes:
 

DeletedUser8116

hoe komt het jullie bijvoorbeeld 400 schade aanrichten, terwijl je bijvoorbeeld een hoogwaardige winchester die 200-312 schade aanricht? er zit een flink verschil tussen 400 en 312. :eek:


ik weet niet wat mijn hoogste hit is. mijn hoogste schade is op wereld 3, iets van 3500 schade.
 
Bovenaan