• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoi

DeletedUser14764

Ik heb een vraag ik zoek een stad .

Kijk ik weet wat ik gedaan heb in het begin van the west .

Maar ik was toen nog een groentje en ik wist niet eens hoe het spel werkte.

Ik weet dat ik vaak van stad naar stad hopte .

En vaak op nieuw begon. Zonder iemands kleren terug te geven ( atroxk9)

Kijk ik was bang dat atroxk9 mij zwart gong maken voor iedereen.

Dus kom ik nu terug spelen omdat ik las dat hij nu alle forten 1 voor 1 aanvalt en briscoe kapot maakt.

Ik ben erg veranderd ik kreeg een goede opleidingsstad op wereld6 waar ik samen zat met markie-b en Desteney echt topkerels.

Ik wil weten wie er mij een laatste kans geeft om de stad te joinen u kan vragen aan markie-b dat ik veranderd ben in die tijd dat ik bij hem in de stad zat.

Hiermaal bied ik mijn excuses aan voor alles wat ik gedaan heb .
 
begin jij nu WEEER opnieuw? :blink:
hoeveelste keer isdat?
Zelfs op dk ben je al 3 keer opnieuw begonne in totaal (weetjenog - zat in me stad :p)
 

DeletedUser14764

Hmm zou ik dat nog weten ?? ps : DK vind ik een saaie wereld xd
 

DeletedUser

Desteney zit bij Puerto Aventuras. Je bent zeer welkom bij ons. Onze alliantie, Dictum Factum, bestaat uit drie steden: Puerto Vallarta, Puerto Aventuras en The Irreplaceables. In ieder van deze steden verwelkomen we je graag. Je komt bij zeer ervaren spelers als Referer en Jonkie72, en ook bij andere low-lvl spelers die bij ons aan het groeien zijn. Onze filosofie is om oud en ervaren en nieuw en onbevangen te combineren. Tot nog toe lukt dat aardig. Mocht je een uitnodiging willen, kun je een van onze stadsleiders een bericht sturen, waaronder mij (indien je tot Puerto Aventuras wil toetreden). :)
 

DeletedUser

boy of je joint gewoon de meest arrogante en laffe stad van Briscoe :D

De mijne :D

The briscoe Bosses :)
 

DeletedUser

Desteney zit bij Puerto Aventuras. Je bent zeer welkom bij ons. Onze alliantie, Dictum Factum, bestaat uit drie steden: Puerto Vallarta, Puerto Aventuras en The Irreplaceables. In ieder van deze steden verwelkomen we je graag. Je komt bij zeer ervaren spelers als Referer en Jonkie72, en ook bij andere low-lvl spelers die bij ons aan het groeien zijn. Onze filosofie is om oud en ervaren en nieuw en onbevangen te combineren. Tot nog toe lukt dat aardig. Mocht je een uitnodiging willen, kun je een van onze stadsleiders een bericht sturen, waaronder mij (indien je tot Puerto Aventuras wil toetreden). :)

De desteney die hij bedoelt is niet de desteney die jij bedoelt ;) als je echt bij de desteney wil komen die jij hebt gekend dan heb je waarschijnlijk pech, net als ik :( die is gestopt
 

DeletedUser

De desteney die hij bedoelt is niet de desteney die jij bedoelt ;) als je echt bij de desteney wil komen die jij hebt gekend dan heb je waarschijnlijk pech, net als ik :( die is gestopt

Sssst, ik wil hem onze stad in krijgen :p

Waar MRsofty overigens al in zit, dus nog meer hengelen is overbodig ^^
 
Bovenaan