• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe geluk een rol speelt bij een NPC

DeletedUser

Tja, hier het bewijs dat geluk een grote rol speelt bij een NPC.

jacob1.png
jacob2.png
Hier zie je dat het me 28 pagina's heeft gekost, en een kwartiertje klikken :cool:

jacob3.png
Dit was het eerste duel. Ik week overal naar beneden uit.

jacob5.png
En zo ging het dus 28 pagina's lang, op 2 gevechten na :o

jacob4.png
En na heeeeel vaak dom klikken, dit als resultaat

Ik heb tussendoor niets aangepast, heb alleen halverwege m'n edele overhemd ingeruild voor iets meer uitwijken dmv een bruine schoudermantel.

Ik zeg, dom klikken en wachten op het moment dat het geluk aan jouw zijde staat :D
 

DeletedUser

Voor mugridge raad ik je aan om een auto clicker te downloaden :p scheelt veel klikken op de muis :p
 

DeletedUser

Zo iets had ik ook in W5 :D. Volgens mij ook een kwartietje ofzo :)
 

DeletedUser

Je kan ook even uit je stad gaan. Dan kom je namelijk niet in een hotel terecht en anders kan je nog altijd weer wakker worden.
 

DeletedUser

Voor mugridge raad ik je aan om een auto clicker te downloaden :p scheelt veel klikken op de muis :p

of gewoon al je uitwijk/imago kleren aan doen dan heb je ook minder klikjes nodig maar uiteindelijk is dit de manier om snel die opdracht te doen en om veel ep te krijgen :p
 

DeletedUser905

Ik vind t wel mooi :p
Mugridge nog en dan heb je de gouden flauwval medaille :D
 

DeletedUser

Hahhaha wat stom dat ik daar niet aan gedacht had idd :p had me een bult klikwerk gescheelt op de vroege morgen.

Nee Leones, ik ben lui. Ik had geen zin om nog een duel te doen :p Heb nu m'n punten in 1 keer goed staan :)
 

DeletedUser905

Die 10 vaardigheden zijn toch fijn :) Hoef je niet meer om te zetten :D
 

DeletedUser12158

pft dan heb je treator nog niet gehad op lvl 67 quest die kun je niet verslan met 1lp :p
 

DeletedUser4700

Ik kan alleen niet blijven klikken, omdat er dan zo'n schermpje komt met 'je kan niet dueleren omdat je in het hotel zit'

Dus ik moet elke keer weer die opdracht uitzetten.

Ik verloor de hele tijd maar als ik dan eens win is het zo:

Geen treffer Levenspunten totaal
- 1072 LP

Jobb wint het duel. Verrader heeft helaas geen contant geld bij zich wat Jobb kan stelen.


Edit:
pft dan heb je treator nog niet gehad op lvl 67 quest die kun je niet verslan met 1lp :p

Dit was Traitor :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10964

Ik kan alleen niet blijven klikken, omdat er dan zo'n schermpje komt met 'je kan niet dueleren omdat je in het hotel zit'

Dus ik moet elke keer weer die opdracht uitzetten.

dan moet je ff uit je stad gaan ;)
 

DeletedUser1053

auto clicker? :p

Gewoon een keer op et knoppie drukken en dan enter ingedrukt houden :D

En noraly: Waarom geen mugridge?

Jep en dan de enter knop met een stukje plakband ingedrukt houden en ondertussen je tanden gaan poetsen (als het 's morgens is), als je dan terug komt is het duel klaar. :D
Op wereld 3 had ik uiteindelijk 48 duel pagina's van de kunstverzamelaar voor de laatste opdracht van de kunstroof. :p
 
Bovenaan