• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

het grote "Money" topic

DeletedUser

Ik heb voor een anonieme vriend (ofja kennis) een topic gemaakt.

money.png


dus bij deze. hoeveel geld hebben jullie nu eigenlijk?
waar verdien je het meeste mee
en wat is je doel? veel geld of veel exp
 

DeletedUser54

Doe mij maar veel experience.
Heb niet veel geld. Geef het meestal meteen uit ;)
 

DeletedUser

ik probeer mijn geld in zo goed mogelijke items te zetten. ik heb nooit veel geld op zak en ik verdien geld met geluk.

ik ga dus duidelijk voor de exp.
 

DeletedUser

Momenteel heb ik 2141 dollar aan cash en een invent die ook een paar duizend waard is :)

Ik ga vooral voor de exp eigenlijk
Geld is leuk maar een bijzaak.
 

DeletedUser

ik vooral voor exp heb alleen geld nodig om dingen te kopen die ik voor opdrachten nodig heb =]
 

DeletedUser

ik ben net nieuw en probeer zo goed mogelijk levels uptegraden en daarbij neem ik ook geld mee voor items die ik ga kopen :p:D
 

DeletedUser

Ik heb zelf bijna nooit geld over. Ongeveer 25% gaat naar items, 75% naar m'n stad ;)
 

DeletedUser

Ik speel voor de ervaring en geld is gewoon een bijzaak. ;)
En als ik geld heb stort ik meteen om later uit te kunnen geven
 

DeletedUser

Mijn junk ( houtenplanken baalstoffen etc. ) $1250,- +-
Mij bank $80,-
Mij contante geld $0,- doe het altijd op de bank ^^

Stadsbank $2000,- ja we maken het nu op.

Mijn equipment + inventory $2000 ? Maybe $2500,- + $3000 op de bank gestort ^^
 

DeletedUser

als leider van een stad wordt haast al mijn geld opgeslokt door die stad. Wat ik over heb gaat naar items.

Ik ga ook vooral voor de exp.;)
 

DeletedUser

Het meeste geld dat ik verdien krijg ik door items te verkopen, en dat geld gaat bijna altijdonmiddelijk naar m'n stad.
 

DeletedUser

Houd je items op zak totdat je geld nodig hebt; items kunnen namelijk niet gestolen worden, en contant geld wel.
Bouw de bank in je stad uit, zodat je daar meer geld op kunt zetten (altijd handig als je je geld (wat je ontvangt door Arbeiden) (nog) niet uit wilt geven), maar er later wel over wilt kunnen beschikken.

Zelf ga ik voor Ervaring; daardoor stijg ik in levels en kan dan Arbeid doen die zowel meer Ervaring als meer Geld opleveren...
Contant geld stop ik in de Stadskassa en bouw er de stad verder mee uit.

Note: Als je je handelaar uitbouwt, krijgt deze meer en leukere items; als iemand van buiten de stad een item bij de handelaar uit jouw stad koopt, krijgt je Stadskassa een gedeelte van de opbrengst. Dit levert extra geld op voor je stad, om de stad uit te bouwen...
 

DeletedUser

even een update.

Ik heb zojuist al mijn spullen afgedaan om de waarde ervan te zien.

Statistics:

Total items: 153
Total sell price: $5639
Total buy price: $11278

Neem daar een cash bedrag bij van $2397.

Totaal:
$2397
$5639
-----------
$8036



Iemand met meer?
let me kow :p
 

DeletedUser

tip:

Doe al je kleding uit ga naar je inventory en typ het volgende in de Adresbalk.

javascript:var bagworth=0; for(var p in Bag.getInstance().items) { bagworth = bagworth + Bag.getInstance().items[p].get_sell_price(); } var bagbought=bagworth*2; alert("Dit getal is voor op het forum: $" + bagworth + "\n\nDit getal negeren: $" + bagbought); end();
 

DeletedUser

he leuk reserved zit nog maar op 558$ maar ben nog niet zolang bezig
 
Bovenaan