• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het "Grappige telegrammen" topic

DeletedUser4891

Ja, maar dan kan je je soms ook vergissen met letters in woorden in een verkeerde volgorde zetten ;)

Dit is gewoon overdreven. En waarom zegt hij er niet even bij dat hij dislectisch (Sorry, ik heb geen zin om de goeie spelling op te zoeken) is?
 

DeletedUser12477

Dit is gewoon overdreven. En waarom zegt hij er niet even bij dat hij dislectisch (Sorry, ik heb geen zin om de goeie spelling op te zoeken) is?

Dat gaat hij toch niet zeggen? :p Mischien is hij wel al zijn vinger kwijtgeraakt behalve zijn pink en is het teveel moeite om op backspace te drukken :)
 

DeletedUser560

Ja ben ik het me eens Manus97. Ik heb er ook een beetje last van, maar sommigen hier op tw die typen gewoon te snel en denken niet naar.
 

DeletedUser13504

als ik dit topic zie kan ik er ook wel tig spelfouten uithalen: 'en denken niet naar.' - Scorpion. Het is na- denken, niet naardenken, dan denk je nare dingen (of bedoelde je dat? :p). Maar daar reageerde ik niet voor, ik denk gewoon dat hij een buitenlander is met iets te veel vertrouwen in google translate :p
 

DeletedUser

leuk topic :)
volgens mij is die hessel de broer van Damir :)
Ze kunnen beide geen nederlands maar beweren wel bij hoog en bij laag dat ze " NEDERLANDER " zijn :)
Maarja - dat wil dezer tijde ook niets zeggen ;)
 

DeletedUser6801

En, nu wij thuis sinds gister een Ipad hebben, weet ik dat je daarmee hele grappige teksten kunt schrijven ;). Appel apparaten veranderen namelijk uit zichzelf worden die hij niet kent, o.a.slagkrachter en dat soort the-west termen ;)

khad daardoor vanmiddag een paar bizarre zinnen op de chat gezegd :p
 

DeletedUser

Iemand wou bij ons in de stad en moest een goede sollicatie schrijven. Typt hij een zin en ik zeg dat dat niet voldoende is. Komt hij hiermee aanzetten:rolleyes:

bontjasop 09-07-11 om 20:25 uur »
laat maar.
eigelijk best wel flauw dat mensen eerst een lange zin moeten tiepen om een stad te kunnen joinen
 

DeletedUser5512

Iemand wou bij ons in de stad en moest een goede sollicatie schrijven. Typt hij een zin en ik zeg dat dat niet voldoende is. Komt hij hiermee aanzetten:rolleyes:

bontjasop 09-07-11 om 20:25 uur »
laat maar.
eigelijk best wel flauw dat mensen eerst een lange zin moeten tiepen om een stad te kunnen joinen

wat is het grappige? meeste steden zijn blij als ze überhaupt een aanmelding krijgen. Bovendien, wat zegt de inhoud van een brief nou over de kwaliteiten van een speler?
 

DeletedUser

Dat hij een fatsoenlijke telegram kan sturen? Dat lijkt me nogal slim om te doen he, dan weet je een beetje met wie je te maken hebt. En dan heb ik het over hoe goed een speler zou zijn.
 

DeletedUser

Dat hij een fatsoenlijke telegram kan sturen? Dat lijkt me nogal slim om te doen he, dan weet je een beetje met wie je te maken hebt. En dan heb ik het over hoe goed een speler zou zijn.

Hoe kan jij zien dat ik een onervaren speler ben of niet ..
Ik kan je een telegram sturen van wel 100 zinnen en er onzin in schrijven, maar ik kan ook en telegram sturen waar 2 zinnen in staan ..

Ik ben op w8/9 niet boven de 50 ( op w9 kan dat ook haast niet) .Maar ben toch een ervaren speler namelijk op w4/5 speelde ik in de top mee en ben er toen ruim 1 1/2 jaar mee gestopt en nu weer terug ..
Vraag me nu echt af wat de eisen van sommige zijn..
Ook met mijn leeftijd kan ik sjoemelen oeps ben hier 50 jaar maar op w8 ben ik 15 hmzzzzz ... Blijft leuk zo'n spelletje verbaaswekkend dat sommige mensen het als reeel zien ....

M.v.g Rabbitsgang :)
 

DeletedUser

Toveren met woorden doe je zo.

hessel1000vandaag om 14:00 uur »
sorry, ik wil nodig geld hebben door premie. mag ik weer aanval jou?
 

DeletedUser

Nikola the Kidvandaag om 22:13 uur »
Ik ben niet te huilen. Je speler snazzz net geduelleerd mij en filip96 van mijn stad. We zijn werknemers en net level 20. Is eerlijk om te duelleren werknemers?

k hoop dat ik geen fouten te maken met het schrijven van


+1 voor de uitvoering!
 

DeletedUser

Chunky
vandaag om 13:42 uur »
hey, ik niet verkopen blz deel 1
damir
vandaag om 12:45 uur »
ik wil te koop een deel van een bladzijde (deel1)


(A)
 

DeletedUser

ik typen lekker ook goed niet:laugh:
typen ik als net hessel.
ook ik goed niet wijs:rolleyes:
 

DeletedUser

wtf momentje van vandaag...

oopsie
vandaag om 18:19 uur »
waarom haal je je ideeen van je profiel van een zogenaamde speler jelmerkanselaar(w7)

Waarom zou je je karakter omruilen in zo'n raar poppetje dat je zelf samen kan stellen als je zo'n gheile goudzoekster hebt? heeft ie in zijn profiel staan

nu kom jij met


Nee ik ruil me gheile koppie niet in voor zon vaag samengesteld gezicht

Mn account op w7 is al een tijdje in vakantie modus :')
 
Bovenaan