• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Help een hacker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

jef vi uit arizona heeft mijn stad gehackt en nu wil hij mij gaan hacken!
 
Hoe heeft hij jouw stad kunnen hacken dan?

Verder kan je T-W account moeilijk worden gehackt, tenzij je een erg simpel wachtwoord gebruikt.
 

DeletedUser

Hoe heeft hij jouw stad kunnen hacken dan?

Verder kan je T-W account moeilijk worden gehackt, tenzij je een erg simpel wachtwoord gebruikt.

geen idee, maar hij heeft het gedaan en hij zegt tegen me dat mijn account over 5 dagen verwijderd word
 
Wat is er gebeurd in de stad? Heeft iemand hem stadsoprichter gemaakt of iets dergelijks?

Verder zou ik maar niet te serieus ingaan op die accountverwijdering.
 

DeletedUser

Wat is er gebeurd in de stad? Heeft iemand hem stadsoprichter gemaakt of iets dergelijks?

Verder zou ik maar niet te serieus ingaan op die accountverwijdering.

ow ja dat wel, maar een paar sseconden na dat hij had gezegd mijn account te verwijderen kreeg ik een virus. en hij zegt ook dat hij admin is..
 

DeletedUser

een "hacker" als deze kan je het beste negeren. een beetje extra opletten bij log in pogingen misschien. de support inlichten kan wel degelijk handig zijn. die zullen je dan verder helpen en eventueel maat regelen treffen.
 

DeletedUser

een "hacker" als deze kan je het beste negeren. een beetje extra opletten bij log in pogingen misschien. de support inlichten kan wel degelijk handig zijn. die zullen je dan verder helpen en eventueel maat regelen treffen.

ja ok maar t was wel ff schrikken dat ik een virus kreeg na dat hij gezegd had mijn account te verwijderren
 

DeletedUser4891

Heb je AVG als virusscanner? Veel mensen met AVG hebben nu namelijk een virusmelding. (zie dit topic: http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=27168)

Verder is hij geen admin, waarom zou een admin iemand hacken?

Dat hij je stad heeft gehackt is waarschijnlijk zo gegaan:
1. Iemand maakte hem stadsoprichter.
2. Als stadsoprichter kon hij iedereen kicken.
3. De stad is van hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
LOL, de titel van dit topic doet toch even aan iets anders denken.

Sneu voor je dat je je stad kwijt bent maar je hebt nu eenmaal onbetrouwbare spelers op The West.
Houd voor de rest inderdaad je inlogpogingen goed in de gaten (instellingen => account => bestuur) en zie je daar een vreemd IPadres of zelfs een mislukte inlogpoging die niet van jou is rapporteer dit dan aan de mods.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

hij heeft twee accounts kijkmaar:


jef vi

vandaag om 08:42 uur »


ik ben morphy
 

DeletedUser

hij heeft twee accounts kijkmaar:


jef vi

vandaag om 08:42 uur »


ik ben morphy

lol, ik denk niet dat hij Morphy is xD
Morphy is een gerespecteerd speler die momenteel meedraait in de top van Briscoe. Het zou wat zijn als die twee 1 persoon was :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan