• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

heb jij geluk?

DeletedUser3244

nu 170 uur en 3 items meer erbij...

Probeer de opdracht eens uit te zetten? en dan gaan zoeken..

Het werkte wel bij vlaggetjes.. ik moest dr 5 hebben voor een quest.. na 14 uur niets gevonden.. ik zet de opdracht uit.. en hoppa 1 arbeid, 3 vlaggetjes, na nog een arbeid.. 2 vlaggetjes.. Katching!
 

DeletedUser

Ik denk niet dat dat helpt. Ik ben nu 15 uur bezig met kalkoenen jagen voor een quest, maar ik heb er nog geeneen gevonden.
 

DeletedUser

Na ongeveer 20u gevangenis bewaken heb ik uiteindelijk toch handboeien gevonden :D (1% kans)
 

DeletedUser

Mexicaanse halsdoek gevonden met missioneren.
Nu nog iets vinden waar ik hem voor kan gebruiken. Een tequillafles heb ik al ;)
 

DeletedUser

ben nu al meer dan 20 uur aan het kalkoenen jagen en nog steeds geeneen gevonden:mad:
 

DeletedUser

Ik heb nu al bijna 30 uur kalkoenen gejaagd en nog steeds niks gevonden:mad::confused:, en ik moet er maar 1 voor zo'n stomme quest:mad:
 

DeletedUser

motivatie is ook bepalend voor producten die je vindt hè :p
en aangezien je sinds gisteren weer 10 uur hebt gejaagd is het misschien slim ff een tijdje wat anders te doen..
 

DeletedUser

motivatie is ook bepalend voor producten die je vindt hè :p
en aangezien je sinds gisteren weer 10 uur hebt gejaagd is het misschien slim ff een tijdje wat anders te doen..

dat deed ik eerst ook, maar nu wilde ik hem eens vinden en ik heb er net 1 gevonden in een uur kalkoenen jagen. dat werd ook tijd na 28 en half uur.
 

DeletedUser

items die ik heb gevonden:

grijs strikje
roestige deringen
katapult
een paar knuppels
en een paar grijze petjes

niet echt extreem waardevolle spullen, jammer genoeg
 

DeletedUser

Leer eens goed fotoshoppen:rolleyes:!
Je ziet het bruine lijntje van weststats er nog omheen:rolleyes:!
 

DeletedUser

Bux is nooit eerlijk geweest.
Mij heeft ie ook afgezet met in de stad te komen shoppen en niks te doneren. Zo halen enkel zwakke mensen het.
Idd. Er staat nog een licht bruin randje onder, het past niet perfect in het kadertje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3430

Doe niet nep man, en je kan het niet dragen zeg je?

De voorwaarden zijn: geslacht: mannelijk! dus kan je 'm echt wel dragen

:rolleyes:
 
Bovenaan