• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Handel en producten

DeletedUser

Bij arbeiden verkrijg je producten die je nodig hebt voor quests of kan verkopen in je stad voor meer geld. Zou het niet leuk zijn bv hout, stenen enzovoort nodig te hebben om je stad uit te bouwen?

Dan zou je kunnen handelen met andere steden of een deel van je producten gebruiken om kleren mee te maken of wapens. Dat je kan researchen naar andere wapens of andere kleren ipv enkel de uitbouw doen in je stad.
 

DeletedUser

al de 2de keer dat iemand dit voorsteld, gebruik dan ''zoeken'' hier bovenin!
 

DeletedUser

Coterlo jij slaat gewoon bullshit uit, handel is er al zo lang de mens er is. Het is één van de eerste dingen die de mens uitgevonden heeft, iets om alles in waarde te kunnen omzetten en te handelen.
Omdat jij een spel speelt die middeleeuws en ze er handel hebben mogen ze in geen ander spel handel steken? Jij naab, in ieder spel zit er een handel.
 

DeletedUser

ja, maar handel vind ik oke, begrijp mij heel goed, handel is oke in een spel.
maar bij het spel tw hebben ze ook handel en dat is ja.. niet zon superhandel vind ik en i heb dan liever dat er handel komt qua voorwerpen & items en niet met hout, ijzer & leem:s
dan moet je ook nog eeen heel groot deel van de stadsuitbouw veranderen waardoor verwarring kan ontstaan.
 
Bovenaan