• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween

DeletedUser4891

Je bent al verder dan ik want ik zie de oude vrouw niet eens verschijnen. :laugh:
 
Ik heb de Boerderij kunnen afsluiten zonder ernaar toe te gaan. Ook niet normaal. De quests zijn echt f***ed up dit jaar.
 

DeletedUser10423

oude vrouw en boerderij henry's broer

de 3 voorwerpen bij de oude vrouw kan ik ook niet vinden en die boerderij staat bij mijn niet op de kaart. SOS!
 

DeletedUser15117

Er gaat momenteel aardig wat mis met de feestdagen, het wordt vanzelf wel gefixd. Tot die tijd gewoon lekker andere opdrachten doen.
 

DeletedUser1448

Wanneer krijgen we de opdrachtgever eindelijk te zien? Wil men extra vaardigheidspuntje :mad:
 

Deleted User - 36202

De ene opdrachtgever komt morgen, de andere vrijdag als het goed is.
 

DeletedUser

Ben ook met de spookstad klaar en de volgende (sherrif?) komt vandaag ook niet.....
 
Ik zie nu op W1 de boerderij, maar geen opdrachten bij die boerderij. Op andere werelden zie ik wel opdrachten. Lijkt erop dat het komt dat ik de opdracht over de boerderij (die er niet was) al afgesloten heb omdat dat op dat moment kon. Als dat zo is, wordt dit dan ook herstelt? Of zie ik in dat geval de opdracht pas als ik bij de opdrachtgever ben.
 

DeletedUser

Kun je niet gewoon verder met die Opdracht?
Ik heb zelf bij Halloween een probleem dat ik de gekonfijte sinaasappel en de stinkende vis na 2 dagen nog niet heb gevonden. Heb de schedel al op zak gehad en een sinaasappel en een krant. Is er misschien iets anders wat je moet doen?
 
Kun je niet gewoon verder met die Opdracht?
Ik heb zelf bij Halloween een probleem dat ik de gekonfijte sinaasappel en de stinkende vis na 2 dagen nog niet heb gevonden. Heb de schedel al op zak gehad en een sinaasappel en een krant. Is er misschien iets anders wat je moet doen?

Ja had ik daarstraks ook... Die opdracht gaat maar tot 31 oktober :hmf:
 

DeletedUser

Ja had ik daarstraks ook... Die opdracht gaat maar tot 31 oktober :hmf:

Dank je, dan houd ik daar in elk geval mee op. Alleen was ik er gisteren ook al mee bezig zonder iets te vinden en bovenaan staat toch écht tot 05 november.... :blink:
 
Helaas...
Py4Up6k.png
 

DeletedUser16133

Ik heb de gekonfijte sinaasappel en vis in krantenpapier dan weer wel gevonden ( een aantal dagen terug) maar nooit de opdrachten in de saloon gezien om het af te sluiten.
 
Bovenaan