• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

great dodge fort IV.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Inderdaad. Wordt een mooi fortgevecht:) Ik val natuurlijk ook aan.
 

DeletedUser

Maakt niet veel uit waar je voor kiest. Allebei de kanten staan volgens mij toch wel vol dus kans dat je er niet in komt.
 

DeletedUser

volgens mij eerste hoofdfort die zowel langs aanvallers en verdedigings kant helemaal vol zit
(haha slecht gevormde zin denk ik :p)
 

DeletedUser



Zoals verwacht allebei de kanten vol. Het valt me op dat de verdedigers bijna allemaal op de muren en torens staan.
 

DeletedUser

ja vond ik ook al vreemd... al meteen 8 verdedigers flauw gevallen en 3 aanvallers
 

DeletedUser

ja vond ik ook al vreemd... al meteen 8 verdedigers flauw gevallen en 3 aanvallers

2de ronde 6 verdedigers en 6 aanvallers. maar zo gaat het vaak dat de verdedigers eerst veel verliezen hebben doordat ze van de torens worden geschoten, maar later gaan ze vaak op een kluitje staan en komen de aanvallers het fort niet (meer) in.

1 flauwvaller, 1 keer raak geschoten en 1 keer gemist tot nu toe :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
om doodziek van te worden

Fortgevecht gemist: great dodge fort IV vandaag om 21:03 uur Verwijderen
Het fortgevecht voor fort great dodge fort IV is begonnen. Helaas zijn alle plaatsen al ingenomen

daar doe je alle moeite voor
waardeloos dat je niet kan zien dat alle plaatsen al zijn ingenomen
voor een volgende update zou hier wat op gevonden moeten worden
 

DeletedUser

Ligt eraan, met een klein fort zal het snel vol zijn. Vervelend want dat had ik eerst ook:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan