• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grappige Telegrammen

DeletedUser

Ik ben op 2 van de 3 werelden een vrouw maar ik heb zoiets gelukkig nog nooit gehad:p
Alleen een keer uitgenodigd in de stad "women only" en met een telegram "wij zoeken vrouwen met pit" :D
Maar dit slaat alles!!!:laugh::laugh::laugh:

Vind je het trouwens heel gek. Je bent daar gewoon een lekker ding:whistle::D:whistle:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2665

Echt een telegram met toegevoegde informatie:

Hee steffie ik vind je heet.
 

DeletedUser3012

Lachen dit:

huipie121op 19-01-13 om 15:11 uur
Hoi,

Wat ben jij aan het prusten? :o

Groetjes,
huipie

megaflixsop 19-01-13 om 21:23 uur
wat prutsen :p moet toch kunnen of niet
groetjes megaflixs

huipie121op 19-01-13 om 23:00 uur
Nja je faalt een beetje. :p
Wil je m'n premie hebben ofso? Dan zul je echt beter moeten worden. ;)

megaflixsvandaag om 00:06 uur
faalt een beetje we praten nog wel is

megaflixsvandaag om 02:40 uur
denk dat jij faalt

megaflixsvandaag om 02:43 uur
want je hebt geen geld af gepakt dus alleen mij ko geslagen pppfff

megaflixsvandaag om 02:44 uur
en dan ben je nog 13 lvls hoger dan mij en uw duellevel is ook hoger dan mij zoe kun je wel winnen

huipie121vandaag om 11:26 uur
1. Mijn duellevel is lager dan dat van jou.
2. Geld is leuk, maar jou KO schieten is nog veel leuker!
3. Jij kunt alleen van mij winnen als ik geen duelkleren draag en dan nog raak je me maar 1 keer dus jij faalt.

megaflixsvandaag om 12:41 uur
een echte kleuter ben jij

megaflixsvandaag om 12:43 uur
we praten in de week nog is noobie dat ben jij

megaflixsvandaag om 12:48 uur
je voelt zich nu stoer he omdat je zo doet jonge hoe oudt ben je wel niet kleuter

megaflixsvandaag om 13:01 uur
en trouwens mijn skilss staan nog niet goed maar voor u zet ik die goed en praten nog wel is

huipie121vandaag om 13:32 uur
Haha, je bent amusant! :)

Ik vind het grappig dat jij er niet tegen kan dat ik je KO geschoten heb. Aan je reacties te zien ben jij hier degene die zich een kleuter moet noemen. ;)

megaflixsvandaag om 20:18 uur
jij zegt dat ik er niet tegen maar kan er wel tegen dus denk dat jij nog jong bent dus een kleuter

Sterke argumentatie; op alles wat je zegt, zegt hij: je bent een kleuter. :laugh:

Ze mogen zich daar bij Apache Elite wel achter de oren krabben om wat voor leden ze daar hebben aangenomen. :D

Ohja, dit waren de duels waar het over ging:
  1. Duel: megaflixs vs huipie121
    op 14-01-13 om 20:44 uur
    De speler vecht momenteel mee in een fortgevecht!
  2. Duel: huipie121 vs megaflixs
    op 15-01-13 om 11:00 uur
    Levenspunten totaal
    - 166 LP
    Levenspunten totaal
    - 1025 LP
    huipie121 wint het duel, krijgt 48 ervaring en 16 duel ervaring. megaflixs had geen geld bij zich en huipie121 wandelt weg zonder geld te stelen. huipie121 krijgt een premie van $ 673.
  3. Duel: megaflixs vs huipie121
    op 15-01-13 om 11:09 uur
    Geen treffer
    Levenspunten totaal
    - 78 LP
    megaflixs valt flauw. huipie121 wint het duel, krijgt 0 ervaring en 0 duel ervaring. megaflixs had geen geld bij zich en huipie121 wandelt weg zonder geld te stelen.
  4. Duel: megaflixs vs huipie121
    op 19-01-13 om 14:30 uur
    Levenspunten totaal
    - 163 LP
    Geen treffer
    megaflixs wint het duel, krijgt 84 ervaring, 28 duel ervaring en steelt $394 van huipie121. :huh:
  5. Duel: huipie121 vs megaflixs
    op 19-01-13 om 15:09 uur
    Geen treffer
    Levenspunten totaal
    - 472 LP
    megaflixs valt flauw. huipie121 wint het duel, krijgt 3 ervaring en 1 duel ervaring. megaflixs had geen geld bij zich en huipie121 wandelt weg zonder geld te stelen.
 

Deleted User - 308552

Geniaal :p Goed onderbouwd met argumenten etc. Als je niet kan winnen van iemand moet je hem niet te vaak aanvallen :hmf: Eigenlijk best wel logisch toch? :laugh:
 

DeletedUser1448

Nee hoor blijven aanvallen tot je wint tanais, weet je dat nog niet?? Is zo noob om af te haken :p
 
Bovenaan