• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gezocht: Ik zoek een stad!

DeletedUser

Hoi, ik wil deze topic een beetje richten voor spelers die nog GEEN stad hebben en er 1 zoeken, dus als je een stad zoekt, kun je dat hier zetten en dan als de steden eigenaars hier kijken en je erbij willen dan kunnen ze je een in-game telegram (bericht) sturen.

Ik persoonlijk zoek ook nog een stad, het lieft in de sector helemaal rechtsonder :D

Veel plezier.

~Molman
 

DeletedUser

Zoek stad

Het is inderdaad handig als je erbij zit waar anders krijg je veel uitnodigen.

Zoals mijn stad ligt precies in het midden maar daar heb je niks aan dus ik stuur je geen bericht.:)
 

DeletedUser

Is goed hoor, zou toch een groot eind lopen zijn :p

Maar omdat niemand anders dit had heb ik besloten zelf zo een topic te maken.
 

DeletedUser7

Je hoeft niet te zeggen wnnr je een stad hebt is zonde van de threads en je kan beter mensen nemen waarmee je gesprek hebt gehad.
 

DeletedUser

vanavond rond 9 uur is de stad "the western raiders" klaar, zie ander topic hierover
 

DeletedUser

Beste Lezers.

Ik heb nu een stad gemaakt maar ik niet niet veel zonder leden. Een real-life vriend en ik zullen de leiding maken.

Als je lid wilt worden moet je hier je naam zetten. Wij zullen de stad naar een top 3 brengen. Ik ben zelf level 10 en hij level 9. Gemiddeld level 10 dus als je afrond. Dat is net zo hoog als de beste stad. Naam veranderingen kunnen altijd plaats vinden in de staad.

Doelstelling :

top 3
15 leden.
+ extra basen.
Machtig worden en de stad goed uitbouwen.
Veel Plezier hebben.

Mt Vr Gr



Bovenste topic in wereld 1. Je kan je daar opgeven.
 

DeletedUser

Dit is een topic voor spelers die een stad zoeken, niet voor je stad te promoten.
 

DeletedUser

Ik zoek ook nog een stad;)

Ik ben nu in het oosten (midden) dus als iemand daar een stad heeft, en je zoekt een lid, ik sta er voor open:)
Ik ben trouwens lvl 9 :D

Ciao!:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

:DIk heb er wel een voor je, precies in het midden Central City, we hebben nog een plaatsje, je word gelijk lid van de gemeenteraad.:D
 

DeletedUser

Ik zoek inderdaad een stad iemand nog stad waar ik in kan joinen? (Hoe kun je in stad joinen?)
 

DeletedUser

plek vrij

Ja, ik zoek er ook een.

Wandel geheel rechts bij Washington in de buurt.
 

DeletedUser

ik zoek ook een stad zit nu rond de stad domte
ben lv 8 en bijna 9
 

DeletedUser

hehe is er een stad dat een beginnende speler wilt ? :D
ik ben lvl 4 opt moment

ik zit in het oosten ergens int midde
 
Bovenaan