• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gezocht , ervaren stad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15442

Hoi Laat ik me even voor stellen ik ben the gun smoker .

Ik ben nieuw op dit spel ik ben nog maar begonnen op wereld7.

Ik zoek een actieve stad die mij veel ervaring kan bij leren van het spel .

En die mij goede tips geeft om zeer snel te levellen zonder premium .

Ik zoek ook een stad die de andere leden helpt .

Met producten en spullen die ze weg kunnen doen te geven .

En die geduld met me heeft om me goed op te leiden mag een stad zijn vn bv een stads gemiddelde.

Ik ben van plan om morgen te beginnen in de loop van de voormiddag of namiddag!!!!!!
 

DeletedUser

Wij hebben in Dictum Factum, een alliantie bestaande uit Puerto Aventuras, Puerto Vallarta en The Irreplaceables, een goede mix tussen jeugdige onbevangenheid en ervaren rotten. Puerto Aventuras staat bijvoorbeeld op de derde plaats. Wij hebben veel spelers die veel over het spel weten en in de chat zul je, wanneer je een vraag stelt, vrijwel altijd antwoord kunnen krijgen.

Indien je geïnteresseerd bent kun je een bericht sturen naar een van onze stadsleiders, waar ik er ook een van ben (van Puerto Aventuras). :)
 

DeletedUser

Je kunt natuurlijk ook altijd een van de HEROES steden joinen.
We zijn een niet al te grote alliantie met 140 leden en 3 steden. Onervaren en ervaren zitten hier door elkaar gemixt en op de chat is het nooit stil, er is altijd wel iemand om mee te praten en we zijn een van de actiefste fg's in fortgevechten.

Als je HEROES wilt joinen kun je de speler lonca (dat ben ik:p) een telegram sturen en dan regel ik iets voor je:)!
 

DeletedUser

Je bent ook welkom in cahokia. Daarvoor moet je even divided een tg sturen .
 

DeletedUser

Hoi Laat ik me even voor stellen ik ben the gun smoker .

Ik zoek een actieve stad die mij veel ervaring kan bij leren van het spel .

En die mij goede tips geeft om zeer snel te levellen zonder premium .

Ik zoek ook een stad die de andere leden helpt .

Met producten en spullen die ze weg kunnen doen te geven .

En die geduld met me heeft om me goed op te leiden mag een stad zijn vn bv een stads gemiddelde.

Ik ben van plan om morgen te beginnen in de loop van de voormiddag of namiddag!!!!!!

Hallo

Als ik deze punten lees dan weet ik wel een stad voor jouw. genaamd Fanta Farmers, ik zal even de goede kanten en slechte laten zien:
goed (wat er veel meer zijn :p)
1. Als je een stad die je kan opleiden is dat een hele goed (ik ben daar zelf ook opgeleid) met handige tips om snel te levelen (zeker als je duellant wilt worden)
2. we hebben een intern forum voor ruilhandel waar iedereen vraag en aanbod heeft voor de MINIMUM prijs, Op deze manier proberen we de lagere wat sneller te laten level.
3. We zijn een gemiddelde stad met 1 fort en een ally van 120 man waar je altijd wel met iemand kan praten of dingen vragen
4. We zijn niet heel actief bij FG's dus je hebt daar een redelijke vrijheid
5. We hebben 1 super ervaren speelster (speldje) die je altijd kan helpen op eigenlijk elke wereld
Slecht (waarom type ik dit :unsure:)
1. We zijn niet een bijzonder goede stad die hoog in de ranglijst staat nu ongeveer rond de 40
2. Er zijn spelers die premium gebruiken maar dat is in elke stad tegenwoordig zo.
3. De ally waar we in zitten heeft 2 slechte steden maar daar gaan we wat aan doen

Hopelijk geeft dit een goed beeld van onze stad en hopelijk tot in onze stad

Araluen (zo heet ik ook ingame dus stuur een PM en ik nodig je uit)
 

DeletedUser15442

Wij hebben in Dictum Factum, een alliantie bestaande uit Puerto Aventuras, Puerto Vallarta en The Irreplaceables, een goede mix tussen jeugdige onbevangenheid en ervaren rotten. Puerto Aventuras staat bijvoorbeeld op de derde plaats. Wij hebben veel spelers die veel over het spel weten en in de chat zul je, wanneer je een vraag stelt, vrijwel altijd antwoord kunnen krijgen.

Indien je geïnteresseerd bent kun je een bericht sturen naar een van onze stadsleiders, waar ik er ook een van ben (van Puerto Aventuras). :)

Helpen jullie ook met de andere leden?
 

DeletedUser

Helpen jullie ook met de andere leden?

Zoals gezegd hebben wij een mix van nieuwe en ervaren spelers. De nieuwe spelers leren bij ons hoe ze het spel optimaal kunnen spelen van de ervaren spelers. Bovendien gaat dit op een gezellige en ongedwongen manier. Dit merk je ook aan ex-leden die wij opgeleid hebben. Sommigen keren terug, anderen zitten bij verschillende steden, maar staan nog steeds positief tegenover ons.

Wij zitten ook niet vastgeroest in een vast stramien. Zo kreeg ik laatst van iemand uit The Tall Texans een vraag. Ter informatie: in fortgevechten vechten wij geregeld tegen The Tall Texans. Maar voor dergelijke dingen maakt dat niet uit. Dan beantwoorden we gewoon de vraag.

Binnen de alliantie kun je vragen stellen in de chat, per telegram of op het forum. In de chat krijg je antwoord als men aan het opletten is, per telegram als je de juiste persoon aanschrijft met je vraag (immers niet iedereen weet het antwoord op elke vraag) en op het forum zul je altijd wel antwoord krijgen. :)
 

DeletedUser15442

Je kunt natuurlijk ook altijd een van de HEROES steden joinen.
We zijn een niet al te grote alliantie met 140 leden en 3 steden. Onervaren en ervaren zitten hier door elkaar gemixt en op de chat is het nooit stil, er is altijd wel iemand om mee te praten en we zijn een van de actiefste fg's in fortgevechten.

Als je HEROES wilt joinen kun je de speler lonca (dat ben ik:p) een telegram sturen en dan regel ik iets voor je:)!

Je zit niet meer in heroes zie ik xd :p
 

DeletedUser15442

Zoals gezegd hebben wij een mix van nieuwe en ervaren spelers. De nieuwe spelers leren bij ons hoe ze het spel optimaal kunnen spelen van de ervaren spelers. Bovendien gaat dit op een gezellige en ongedwongen manier. Dit merk je ook aan ex-leden die wij opgeleid hebben. Sommigen keren terug, anderen zitten bij verschillende steden, maar staan nog steeds positief tegenover ons.

Wij zitten ook niet vastgeroest in een vast stramien. Zo kreeg ik laatst van iemand uit The Tall Texans een vraag. Ter informatie: in fortgevechten vechten wij geregeld tegen The Tall Texans. Maar voor dergelijke dingen maakt dat niet uit. Dan beantwoorden we gewoon de vraag.

Binnen de alliantie kun je vragen stellen in de chat, per telegram of op het forum. In de chat krijg je antwoord als men aan het opletten is, per telegram als je de juiste persoon aanschrijft met je vraag (immers niet iedereen weet het antwoord op elke vraag) en op het forum zul je altijd wel antwoord krijgen. :)

Ok maar aan wie moet ik dan hulp vragen ? van de ervaren spelers die het serieus menen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan