• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gewonnen/verloren duels

Don Wiebah wint het duel en krijgt 334 ervaringspunten. Gangsta-N heeft helaas geen contant geld dat Don Wiebah kan stelen.
 

DeletedUser6801

Ja, br3nt kwam ook al langs, was vergeten mn figaro's scheermes te verruilen voor de belle stars, wel leuk aantal ep :p
 
Don Wiebah wint het duel, krijgt 335 ervaringspunten en steelt van Prometia $74.

lekker laf mensen aanvallen die nog fort kelding/wapens dragen:o
 

DeletedUser

Nog leuker is me in werkkleding aanvallen en dan met maar een paar punten verschil ( :o ) verliezen

Levenspunten totaal
- 831 LP
Levenspunten totaal
- 1533 LP
namelesss wint het duel, krijgt 181 ervaringspunten en steelt van hannes123 $358

Lang leve de HW buntline :cool:
 

DeletedUser

Don Wiebah wint het duel, krijgt 335 ervaringspunten en steelt van Prometia $74.

lekker laf mensen aanvallen die nog fort kelding/wapens dragen:o

Wat moeten die mensen dan doen? Lekker afwachten tot iemand eens andere kleren aan gaat trekken? Ik kijk eerlijk gezegd niet eens meer naar de kleren, alleen nog naar het wapen en het duellevel...


btw

Kone wint het duel, krijgt 148 ervaringspunten en steelt van erikarin $479.
dado10 valt flauw. Kone wint het duel, krijgt 10 ervaringspunten en steelt van dado10 $352.
Kone valt flauw. friet10 wint het duel, krijgt 110 ervaringspunten en steelt van Kone $110.
 

DeletedUser8307

Nog leuker is me in werkkleding aanvallen en dan met maar een paar punten verschil ( :o ) verliezen

Levenspunten totaal
- 831 LP
Levenspunten totaal
- 1533 LP
namelesss wint het duel, krijgt 181 ervaringspunten en steelt van hannes123 $358

Lang leve de HW buntline :cool:

Tsja het was natuurlijk proberen hé. Aangezien jij ook weeral een pak hoger was en de HW Buntline aanhad... ;)
 

DeletedUser9519

Nog leuker is me in werkkleding aanvallen en dan met maar een paar punten verschil ( :o ) verliezen

Levenspunten totaal
- 831 LP
Levenspunten totaal
- 1533 LP
namelesss wint het duel, krijgt 181 ervaringspunten en steelt van hannes123 $358

Lang leve de HW buntline :cool:

Ik vraag me af hoe jij duels wint, ik verlies altijd alles.
 

DeletedUser

Dat ben ik maar ik wil graag bij THE UNDERTAKER
Geen treffer
Treffer: Linker schouder
- 87 LP
Treffer: Linker schouder
- 70 LP
Treffer: Hoofd
- 124 LP
Treffer: Rechter schouder
- 98 LP
Geen treffer
Treffer: Linker schouder
- 93 LP
Treffer: Linker schouder
- 75 LP
Geen treffer
Treffer: Linker schouder
- 69 LP
Treffer: Linker schouder
- 66 LP
Treffer: Hoofd
- 75 LP
Treffer: Rechter schouder
- 42 LP
Geen treffer
Treffer: Linker schouder
- 105 LP
Treffer: Linker schouder
- 97 LP
schade totaal michielde
- 474 LP
schade totaal lol murg
- 527 LP
michielde wint het duel, krijgt 68 ervaringspunten en steelt van lolmurf $11.


 

DeletedUser8307

Toch nog wat duelletjes gedaan. :)

hannes123 wint het duel, krijgt 164 ervaringspunten en steelt van Fire-Wolf $97.
hannes123 wint het duel, krijgt 168 ervaringspunten en steelt van masterblaster01 $35.
hannes123 wint het duel, krijgt 71 ervaringspunten en steelt van sheriff123 $196.
 

DeletedUser

En weer allemaal tegen ons hea:o
Wacht maar af, ik krijg jullie nog wel..........:p
 

DeletedUser

Gelieve het nu weer on-topic te houden en duels te posten, geen hele gesprekken houden.;)

Dit is een algemene waarschuwing
 

DeletedUser8307

Hmm... Eventjes tegen een top-duellant geprobeerd. ;)

Bram54 wint het duel, krijgt 77 ervaringspunten en steelt van hannes123 $118.

Schade bij Hannes123: 203
Schade bij Bram54: 80

Het lukt mij wel... Ooit ;)
 

DeletedUser

en dit duel zet ie er niet bij:p


jacky lean wint het duel, krijgt 230 ervaringspunten en steelt van hannes123 $242.
 

DeletedUser8307

en dit duel zet ie er niet bij:p


jacky lean wint het duel, krijgt 230 ervaringspunten en steelt van hannes123 $242.

Ik zet er geen duels bij die ik verlies. :p
Maar goed was zwak duel van mij. ;)

hannes123 wint het duel, krijgt 154 ervaringspunten en steelt van Fire-Wolf $76. :)
 

DeletedUser

nee dat had ik door:p alleen jammer dat iemand me vanochtend ko gelegd had... loop je vrolijk rond met 150lp:p
 
Bovenaan