• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

gefeliciteerd tanais

Deleted User - 308552

Wat moet een spamnoob nou als forummod dan....

Ik ben al een jaar lang vrij braaf hoor :o En waarom zou ik geen forummod kunnen zijn als ik actief ben in het spamgedeelte van het forum?


Bedankt allemaal verder :)
 

DeletedUser

Wat moet een spamnoob nou als forummod dan....

Wees blij dat sommige het forum nog wat actief proberen te houden :cool:

Nu hebben we weer een mod die er veel zin in heeft (is toch altijd zo in het begin :p). Dus volgende week community wedstrijd :D
 

Deleted User - 308552

Wees blij dat sommige het forum nog wat actief proberen te houden :cool:

Nu hebben we weer een mod die er veel zin in heeft (is toch altijd zo in het begin :p). Dus volgende week community wedstrijd :D

sws, al ben ik niet degene die dat regelt :p Ik zou het zelf ook leuk vinden, maar denk niet dat ik het kan versnellen :p
 
Wees blij dat sommige het forum nog wat actief proberen te houden :cool:

Nu hebben we weer een mod die er veel zin in heeft (is toch altijd zo in het begin :p). Dus volgende week community wedstrijd :D

Haha die ouwe giraf blijft muggenziften over die community wedstrijd :D
 

Deleted User - 308552

Tja, off-topic posten wordt aangepakt he? :p

Protip: Als je reageert op een off-topic post is je eigen post ook off-topic ;) Gewoon negeren of rapporteren, de forummods lossen het wel op :)


ps. Maar daar gaat het helemaal niet over hier ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Jij, als zeer ijverige sheriff, zou nu dus jezelf moeten berispen?:p

Het kon niet :( En ik heb het nog zo hard geprobeerd :p

JULLIE OOK :blink:
en om ook nog iets ontopic te zeggen (anders wordt deze post weer verwijderd:(
ehem ... proficiat tanais ... je doet heet ... heel ... goed

Tja, als mensen off-topic gaan moet ik dat nu aanpakken :o Maar als we nou met zn allen de spam in het kampvuur houden blijft het wel gezellig hoor :p
 
Wees blij dat sommige het forum nog wat actief proberen te houden :cool:

Nu hebben we weer een mod die er veel zin in heeft (is toch altijd zo in het begin :p). Dus volgende week community wedstrijd :D

En dan proberen sommigen het en dan gaat meneer Tanais mierenneuken over off topic posts..(tanais mierenneuken is geen belediging, voor het geval je het niet wist) Even zijn macht tonen en stoer doen? Of nee het zal wel een zeer 'rechtvaardige' mod zijn niet?
 
En dan proberen sommigen het en dan gaat meneer Tanais mierenneuken over off topic posts..(tanais mierenneuken is geen belediging, voor het geval je het niet wist) Even zijn macht tonen en stoer doen? Of nee het zal wel een zeer 'rechtvaardige' mod zijn niet?

mierenneuken = muggenziften, mijn leerkracht nederlands heeft het bevestigd :p
 
Bovenaan