• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

geen arbeid?

DeletedUser

vraagje over arbeid

heej,

ik heb een vraagje wat ik niet kon vinden op de hulp pagina.
Als ik een arbeid wil verrichten waar ik inprinciepe genoeg punten voor heb dan kan ik die vaak alleen maar 10 min doen.
bij sommige kan ik de ene keer wel 1 uur werken, maar dan de dag naarna niet meer. hoe komt dit? hij geeft dan ineens aan dat ik teweinig actiepunten heb. en per uur heb ik steeds minder.

btw ben nogal nieuw hier;)

hoop dat iemand mij kan helpen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

lees misschien het stukje over "actiepunten" eens door in de Hulp.

Je hoeft gewoon op het witte vraagteken rechtsonder ingame te klikken en voilà of volg deze link http://nl1.the-west.nl/help.php


Blijkbaar is het voor veel mensen heel makkelijk om het Forum te vinden, maar teveel moeite om de Hulp éérst te lezen...
 

DeletedUser

zoals ik al zei,

ik heb de hulp gelezen. maar ik kwam er daar niet uit. bovendien ben ik nieuw en snap ik niet alles.
owja, had de hulp veel eerder gevonden dan het forum.
 

DeletedUser3874

Om een bepaalde tijd een arbeid te doen heb je actiepunten nodig deze krijg je zo standaard 3 per uur maar kan je ook verkrijgen door het slapen in een Hotel. Als je lid bent van een stad kan je gratis in een hotel slapen anders moet je ervoor betalen. Per dag krijg je sowieso 42 punten door de regeneratie trouwens.

Naast de arbeidspunten heb je dus nog de actiepunten. Het aantal actiepunten die je dus inbrengt bepaald hoeveel tijd je in een arbeid kan stoppen. Dit volgens volgend schema:

* 10 minuten: 2 actiepunten
* 30 minuten: 6 actiepunten
* 1 uur: 12 actiepunten
* 2 uren: 24 actiepunten

Dus wil je 2 uur arbeiden? Heb je op zijn minst 24 actiepunten nodig.
 

DeletedUser

oke bedankt!

dat schema had ik wel gelezen maar begreep niet precies waar het op sloeg!
 
Bovenaan