• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geef Pinter, Eastwood en Earps set een Wapenbonus!

DeletedUser6513

VOORSTEL:

Eastwood, Pinter en Earps set hebben geen set bonus voor de wapens, maar zijn bij de kledij inbegrepen. mijn voorstel is om deze van het kledij set te scheiden en het kledij set een bonus te geven en het wapen set een bonus te geven net zoals alle andere wapen/kledij sets dat hebben.


DETAILS:

Ten opzichte van andere sets vallen deze sets hierdoor zwaar minder in bonus omdat de andere sets de wapenbonus er ook nog bij krijgen. daarom zou er een wapen set bonus moeten komen die betreft de bonus die gegeven word overeenkomt met het soort bonus van de kledij set.

VOORDELEN:

De wapens kunnen los van het kledij set gebruikt worden om dan net zoals bij bv. Cullen Baker's wapens toch nog een bonus te hebben

MISBRUIK:

kan ik op dit moment niet voorstellen.

SOCIAAL:

het dueleren wordt leuker, doordat niet iedereen dezelfde sets wil/hoeft te gebruiken.


hopelijk steunen mensen dit voorstel.

mvg

Mr Edwards
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7860

Het is op zun minst vreemd te noemen dat hiervoor gekozen is bij dat event.
Dit was daarvoor niet het geval en is daarna ook niet meer gebruikt.

Als iets niet (b)lijkt te werken passen ze het aan toch?
Of je nou voor of tegen bent het blijft een aparte zaak.

Goed punt Eddie!
 
Tegen. Die sets zijn al sterk genoeg :p
En vergeet niet de bonus van Scout-zadelset 2 weerstand in FG is, dat is een wel apparte bonus maar niet bepaald beter als je het mij vraagt.
 

DeletedUser4007

of de wapen en paardensets gewoon toevoegen aan de kledingsets
dat is ook een optie
en met een enkel wapen/paard heb je dan ook een mogelijke bonus

is ook wel iets voor te zeggen:p

over het waarom?
zal wel weer een probeersel geweest zijn van inno:D
 

DeletedUser6513

Tegen. Die sets zijn al sterk genoeg :p
En vergeet niet de bonus van Scout-zadelset 2 weerstand in FG is, dat is een wel apparte bonus maar niet bepaald beter als je het mij vraagt.

Het set word er niet beter van, de totale bonus word niet hoger ;) alleen krijgt zoals bij voorgaande sets het wapen set dan een deel van de totaal bonus, dus is ook zoals alle andere sets dan te combineren met andere kledij sets

pakt beter uit voor spelers en er is meer te wisselen met wapens en kledij zodat niet elke speler in de zelfde duelkledij loopt, Eastwood's wapens zouden hierdoor beter uitpakken voor slagkracht-duelanten en Pinter's wapens beter voor schiet-duellanten. doordat je voor de totaal bonus ook de wapens nodig hebt laten veel slagkracht-duellanten Eastwood's set links liggen. en tja met wapens blijf Cullen Baker's beter omdat die een wapen set bonus heeft.

al met al denk ik dat het duelleren hierdoor leuker gaat worden aangezien er afwisselend en met diverse wapens en kledij sets dan geduelleerd kan worden zonder dat er een set beduidend beter is, wat op dit moment namelijk het geval is vind ik.
 
Je krijgt toch een bonus vanaf 2 delen? Doe die 2 wapens aan en daar heb je je bonus...
Je zegt in je voorstel dat nu die ene set de beste is, maar in welk opzicht denk je dat dat zal veranderen met nog een extra bonus voor die wapens appart? Of wordt de bonus van de kledingset dan teruggeschroeft? Lijkt me nogal omslachtig.
 

DeletedUser6513

Je krijgt toch een bonus vanaf 2 delen? Doe die 2 wapens aan en daar heb je je bonus...
Je zegt in je voorstel dat nu die ene set de beste is, maar in welk opzicht denk je dat dat zal veranderen met nog een extra bonus voor die wapens appart? Of wordt de bonus van de kledingset dan teruggeschroeft? Lijkt me nogal omslachtig.

ja de bonus van het kleding set moet dan uiteraard gereduceerd worden wat dan eigenlijk wel voor de hand liggend is.

nou wat betreft die bonus van de 2 delen van het set aan doen:

Dit is de bonus van Cullen Baker's wapen set:

http://prntscr.com/8mc220

Dit is de bonus als je alleen Eric Pinter wapens draagt:

http://prntscr.com/8mc2ty

De atribuut punten liggen wel gelijk, maar de vaardigheids punten niet. Het scheelt gewoon 38 vaardigheids punten en een Verdienste en Snelheid bonus, dat vind ik een te groot verschil!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

de huidige bonus moet dus gewoon opgesplits worden in kleding en wapens
dat is wat ed zegt:p
 
Bovenaan