• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

(geblokkeerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Wat betekent het als er (geblokkeerd) acher iemands naam staat?
In mijn stad is dit het geval en er word nu bijna niet meer uitgebouwd.
 

DeletedUser3874

De persoon in kwestie heeft iets gedaan wat niet conform de regels was, waarna de spelleiding besliste de persoon in kwestie te blokkeren van het spel.
 

DeletedUser

:eek:
Krijgt die speler een email daarvan?
Kan een speler nog wel telegrammen lezen?
 

DeletedUser

Dat klopt. Of de blokkering tijdelijk is of permanent ligt aan de reden van blokkering. Mocht de blokkering tijdelijk zijn dan kan deze persoon zijn ongelezen berichten alsnog lezen wanneer hij terug is.
 

DeletedUser

hoe weet een stadslid van een geblokkeerd persoon of de blokkering tijdelijk of permanent is?
 

DeletedUser

volgens mij krijgen ze een in beeld als het tijdelijk is.. van dat en dan kun je weer op je account en reden in beeld waarom blok :)
 

DeletedUser

De persoon zelf krijgt dit te horen. Stadsgenoten of andere kunnen niet zien of de blokkering permanent of tijdelijk is.
 

DeletedUser905

Als je het graag wil weten, contacteer deze speler op een andere wereld. Want iemand is maar geblokkeerd voor 1 wereld tenzij die persoon hetzelfde heeft gedaan op de andere werelden waar ie speelt.
 

DeletedUser

maar, hoe kan je dan zien of het permanent is of niet, krijg je dan een e-mail?
 

DeletedUser

De speler zelf krijgt een bericht met de kans om een tegenspraak in te dienen bij de support. Andere spelers krijgen niet te zien waarom of welke soort blokkering iemand anders heeft.
 

DeletedUser

accounts die permanent geblokkeerd zijn worden na verloop van tijd automatisch verwijderd. Dit gebeurt korter dan een normale inactiviteitsperiode.
 

DeletedUser

Hoe kunnen jullie eigenlijk zien of iemand een dubbel account heeft? ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die snufjes op een computer, vind ik wel vet:p
 

DeletedUser

effe een vraagje :
November329 is geblokeerd maar hij is de burgemeester als eenigste er is zelfs geen gemeenteraad gevormd kan iemand raad geven ?
 

DeletedUser

Moderators kunnen de IP-adressen zien waarmee mensen inloggen in het spel en die feitelijk voor iedere gebruiker uniek zouden moeten zijn. Op het moment dat er 2 of meer spelers gebruik maken van 1 IP-adres kán er sprake zijn van een dubbelaccount = straf. Maar ik neem aan dat er nog meer trucjes zullen zijn die de mods zullen toepassen die ze (verstandig) niet zullen prijsgeven ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan