• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gast-login

DeletedUser

Heel simpel idee.
Er komt op de homepage een extra knop bij inloggen.
En op die knop staat gast-login.
Zo kan je voor de lol kijken hoe het in een andere wereld gaat zonder ervoor te hoeven aanmelden.
 

DeletedUser

Opzich is dit wel een goed idee, maar zal het veel gebruikt worden? Mensen moeten geen tijd in dit project stoppen, als het niet gebruikt wordt.
 

DeletedUser

klinkt goed
nieuwe spelers kunnen een beetje kijken hoe het er aan toe gaat
en spelers die niet op die wereld spelen kunnen toch zien wie aan de top staat =)
 

DeletedUser

Goed idee, als ik een spelletje zie, dan wil ik ook liever eerst weten hoe het er uit ziet dan me er eerst voor moeten aanmelden. Dat doe ik wel als ik het leuk vind.
 

DeletedUser

Opzich is dit wel een goed idee, maar zal het veel gebruikt worden? Mensen moeten geen tijd in dit project stoppen, als het niet gebruikt wordt.

Ik denk dat dit zeker veel gebruikt zal gaan worden. Ik praat soms met vrienden (zoals Justikke) over The-West. Sommige spelen dan alleen op W1, sommige alleen op W2. Is leuk als je dan een verhaal van een van je vrienden hebt gehoord dat je dan even een kijkje kunt nemen.:)
 

DeletedUser

ik ben gewoon helemaal voor want het zal gewoon veel gebruikt worden ook
omdat je vrienden dan beter te overtuigen om het te gaan spelen
 
Bovenaan