• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gangs of The Old West - Speedserver

@anja charite Je berichten & mijn reactie daarop stonden in het verkeerde topic en zijn drm verwijderd. Mocht je mijn reactie niet gezien hebben, ik had ongeveer het volgende nog gereageerd.

Welke screens bedoelde je toen je zei dat met screens van nehemiah's uitspraken dat de uitslag is aangepast niks gedaan is? Als dat dezelfde screens zijn als dat ik gezien heb, kunnen die simpel ontkracht worden met wat toen op de eventwereld zelf gecommuniceerd is op het stadsforum (En dus intern nog na te kijken is).

Je had nog een boze reactie geplaast dat mensen oneerlijk die medaille kregen er dan ook nog mee gaan pronken.
Mocht dat op mij slaan, die medaille is beter dan het product wat ik anders zou dragen, dus gebruik ik het. Met pronken heeft dat niks te maken.
 
Laatst bewerkt:
vertel eens hoe je mijn screen ontkracht met iets wat op een stadsforum staat?
weer een domme opmerking

maar verwachtbaar ontwijkingspatroon net als het laf weglopen van jari en lily
er is totaal geen actie ondernomen door wie dan ook van het team om de waarheid aan te tonen
dat is al een kenmerk om te laten zien dat er iets totaal niet klopt
want hoe je het ook bekijkt, er zijn 2 verhalen gaande, en niemand die ook maar iets ontkracht
tot zover de betrouwbaarheid van alle teamleden en weglopende laffe ex-teamleden
 
feit is
of we hebben/hadden leugenaars en de waarheid
of
oplichters en de waarheid

zeg maar welke er waar is, andere opties zijn er niet
 
vertel eens hoe je mijn screen ontkracht met iets wat op een stadsforum staat?
weer een domme opmerking
maar verwachtbaar ontwijkingspatroon
Jouw screen bedoelde ik niet. @anja charite zei specifieks iets van screens met nehemiah's uitspraken dat de uitslag is aangepast. Daar vroeg ik naar. (stond specifiek zo in het originele bericht, niet in m'n nieuwe bericht hier, heb het er ff bijgezet voor de duidelijkheid).

Voor jouw screen vindt @jellebie34 het hopelijk goed als ik hem quote: Bron
Oke, dus toch een screentje. Maar het hele "chanteren" gedoe dat jij heel ernstig deed lijken, was eigenlijk gewoon "anders ga ik vervelend doen in de chat"? Wat een anticlimax...

Het hele "dreigement" of "chantagemiddel" is dus wat jij al deed en de weken erna ook nog bleef doen op Lil Rocky?
 
zoals gewoonlijk heb je niets om te laten zien
het downplayen van de screen zegt al genoeg
dat jari zich gechanteerd vind doet jullie dus niets?
de opmerking van jellebie is een opmerking van een idioot die doet alsof er niets aan de hand is
en het proberen te draaien dat ik degene bent die het veroorzaakt heeft

feit blijft dat jari het gezegd heeft
dus zeg maar wie er liegt of bedriegt? want 1 kant is op zeker fout
 
Hoe lang wil je eigenlijk nog blijven doorgaan over een event dat al maanden klaar is?

Het valt me op dat je Jari in het ene bericht een onbetrouwbare laffe wegloper noemt, en in het volgende bericht je weer erg druk maakt om zijn gevoelens...
Wat is het nou?
 
zoals gewoonlijk heb je niets om te laten zien
Ging dit nog over mijn reactie dat ik het niet over jou screen had? Zo ja, wat moet ik dan nog laten zien? Anja plaatste iets, ik reageerde daarop & vroeg wat terug, jij dacht dat over jou ging, ik zet recht dat dat niet zo was.

het downplayen van de screen zegt al genoeg

dat jari zich gechanteerd vind doet jullie dus niets?
de opmerking van jellebie is een opmerking van een idioot die doet alsof er niets aan de hand is
en het proberen te draaien dat ik degene bent die het veroorzaakt heeft
Hetgeen waarmee gedreigd werd, was allang gaande door andere spelers. Dat downplayed vanzelf al het dreigement. Om Jari gaat het jou ook niet. Jij moet lotte niet, dus blaas je alles op wat je gezien hebt en maakt er een groter probleem van dan jari ervan wilde maken, puur omdat het lotte betreft. Dat is er aan de hand en dat heb jij dus veroorzaakt ja.

feit blijft dat jari het gezegd heeft
dus zeg maar wie er liegt of bedriegt? want 1 kant is op zeker fout
Wat bedoel je nou? Dat wie niet met jou meegaat denkt dat de screen gelogen is? Dat is niet zo, dus wat moet er gezegd worden over liegen en bedriegen?
 
dat ik lotte niet moet is nogal logisch
waarom zou ik iemand moeten die al diverse speed events vals heeft gespeeld?

jari zegt zich gechanteerd te voelen, maar ik blaas het op?
jari bant niet vanwege vorige erevaringen met gold rush
jari zegt dat de uitslag niet klopt en allang klaar lag om te plaatsen
maar op de 1 of andere manier wil jij gaan concluderen dat het aan mij ligt?

dus zeg maar?
welke kant is niet eerlijk?
er kunnen geen 2 waarheden zijn, blijkbaar begrijp je dit helemaal niet aan je antwoord te zien
 
weetje... als je nu afvraag waarom de nl servers zo dood zijn vind je hier het antwoord, als ik lees dat meerdere spelers een beklacht doen om een medespeler van valsspelen (een grote beschuldiging waar wel naar gekeken moet worden als door meedere vermeld word), maar dit word weggewuifd vind ik ronduit schokkend als een andere speler dit zou doen word deze permanent gebanned, is dit de kant waarmee we opgaan met the west? de een mag alles doen zonder tegenspraak en de ander word meteen gestraft? ik hoop het niet!. Hopelijk word de waarheid snel achterhaald en met het bewijs wat er is moet dat niet moeilijk zijn! en als blijk dat er inderdaad vals is gespeelt hoop ik dat niet alleen de bestreffende speler een sanctie krijg maar ook het gehele falende mod team (dist3rio, wasabi en kleiduif) de eer aan zichzelf gaat houden en aftreden.
 
weetje... als je nu afvraag waarom de nl servers zo dood zijn vind je hier het antwoord, als ik lees dat meerdere spelers een beklacht doen om een medespeler van valsspelen (een grote beschuldiging waar wel naar gekeken moet worden als door meedere vermeld word), maar dit word weggewuifd vind ik ronduit schokkend als een andere speler dit zou doen word deze permanent gebanned, is dit de kant waarmee we opgaan met the west? de een mag alles doen zonder tegenspraak en de ander word meteen gestraft? ik hoop het niet!. Hopelijk word de waarheid snel achterhaald en met het bewijs wat er is moet dat niet moeilijk zijn! en als blijk dat er inderdaad vals is gespeelt hoop ik dat niet alleen de bestreffende speler een sanctie krijg maar ook het gehele falende mod team (dist3rio, wasabi en kleiduif) de eer aan zichzelf gaat houden en aftreden.

Wat is nou precies de beschuldiging van valsspelen? Volgens de screen zouden we volgens Jari als groep een opdracht niet hebben ingeleverd. Dat zou dan een fout betreffen en heeft niets met valsspelen te maken. Zelf kunnen we dit niet controleren. Het hele team heeft kunnen nakijken of wij deze opdracht hebben ingeleverd. Gezien we onze beloning ontvangen hebben, ga ik er van uit dat dit gebeurd is en dat we aan alle stage-vereisten voldeden.
 
je wilde n screen zien anc nou dan zie je hem hier https://prnt.sc/MIhtPVs5aTkR en ja wat staat er ?
Ja graag, dat praat wat makkelijker.
Dat wij een bepaalde opdracht niet ingeleverd hebben, hebben wij tijdens het event niks over gehoord. Niet van nehemiah, en niet van andere mods. Als wij ene bepaalde opdracht niet goed hebben ingeleverd, hadden ze ons dat wel tijdens het event gezegd en niet de volgende stage op ons forum gezet. In dat geval hadden we er asap voor gezorgd dat we dat alsnog in orde hebben om het tijdsverlies minimaal te houden. De uitslag zou daarmee niet veranderen, want dan hadden we tijdens het event nog wel een zetje extra gegeven om die verloren tijd goed te maken. Nu het event voorbij is nog zeggen dat we halverwege in de stages iets niet goed hebben gedaan, wat niet gecomuniceerd is, en daarom de punten van de stages erna ongeldig verklaren is onzin. Met die logica kan je alle teams diskwalificeren omdat ze in Stage 4 niet 10 Habanero pepers hebben ingeleverd.

Wat concreet gebeurd was, was dat we bij het inleveren van stage 5 te horen kregen dat we door mochten naar stage 7 (stage 6 was optioneel). De dag erna kregen we te horen dat als we stage 7 wilden inleveren we ook nog een FG win met ons hele team moesten doen. Dat hadden we eerst al, maar doordat kefwar bij ons was gekomen, moesten we dat opnieuw doen. Specifiek dat is ons medegedeeld op het forum, dat hebben we toen gedaan en daarmee was het afgehandeld. Hoeveel nehemiah daarvan heeft meegekregen weet ik niet, maar als ik het goed herriner waren het lily en dist die ons dat mededeelden en stage 7-9 van ons hebben nagekeken, nehe was het laatste deel van het event niet meer actief. Dan is het ofwel dat nehemiah het nieuwe bericht wat ons is verteld niet meer heeft gezien, ofwel was hij het niet eens met dat bericht en moesten we volgens hem nog iets anders doen om die fout recht te zetten en is die daarbij overstemd door dist en lily.


Ik weet toch dat die verwijderd gaat worden,maar ja dan zet ik hem steeds op iedere wereld waar ik speel in de saloon. Zodat echt iedereen het weet,noem het chantage ,maar het moet nu maar eens uit zijn.
Een TG met mijn antwoord stuur ik je ook op dakota, die kunnen ze niet verwijderen. Als je wilt kunnen we daar ook verder praten hierover mocht dit verwijderd worden.
 
jari had de uitslag al gemaakt
en zegt dat jullie niet in de top stonden vanwege gemiste opdracht(en)
toch zegt de uitslag dat je op 1 stond?
volgens normale uitleg over valsspelen is dat wel de definitie van valsspelen
dan hebben we het niet eens over het gemanipuleer van de wissels

het hele team?
jari die weg is
lily spoorloos
dan heb je alleen je vriendje distrio nog die de uitslag geplaatst heeft die volgens jari niet klopt
wie is er nog meer om na te kijken dan? want kleiduif bemoeit zich ook nergens mee
dat je de beloningen gekregen hebt zegt totaal niets al wil jij wel je gelijk er mee denken te halen
dus zeg het maar?
liegt jari dat de uitslag al klaar was of heeft distrio de uitslag angepast?
een andere optie is er niet
 
leuk verhaaltje anc
dingen roepen die door maar 1 persoon kan nagekeken worden, en die is precies onderdeel van het probleem

Nu het event voorbij is nog zeggen dat we halverwege in de stages iets niet goed hebben gedaan, wat niet gecomuniceerd is, en daarom de punten van de stages erna ongeldig verklaren is onzin.
kan je makkelijk zeggen als diegene er niet meer zijn
en alleen de onbetrouwbaarste over is, die event daarvoor ook al info op voorhand heeft gegeven

leuk geprobeerd anc
 
Ja graag, dat praat wat makkelijker.
Dat wij een bepaalde opdracht niet ingeleverd hebben, hebben wij tijdens het event niks over gehoord. Niet van nehemiah, en niet van andere mods. Als wij ene bepaalde opdracht niet goed hebben ingeleverd, hadden ze ons dat wel tijdens het event gezegd en niet de volgende stage op ons forum gezet. In dat geval hadden we er asap voor gezorgd dat we dat alsnog in orde hebben om het tijdsverlies minimaal te houden. De uitslag zou daarmee niet veranderen, want dan hadden we tijdens het event nog wel een zetje extra gegeven om die verloren tijd goed te maken. Nu het event voorbij is nog zeggen dat we halverwege in de stages iets niet goed hebben gedaan, wat niet gecomuniceerd is, en daarom de punten van de stages erna ongeldig verklaren is onzin. Met die logica kan je alle teams diskwalificeren omdat ze in Stage 4 niet 10 Habanero pepers hebben ingeleverd.

Wat concreet gebeurd was, was dat we bij het inleveren van stage 5 te horen kregen dat we door mochten naar stage 7 (stage 6 was optioneel). De dag erna kregen we te horen dat als we stage 7 wilden inleveren we ook nog een FG win met ons hele team moesten doen. Dat hadden we eerst al, maar doordat kefwar bij ons was gekomen, moesten we dat opnieuw doen. Specifiek dat is ons medegedeeld op het forum, dat hebben we toen gedaan en daarmee was het afgehandeld. Hoeveel nehemiah daarvan heeft meegekregen weet ik niet, maar als ik het goed herriner waren het lily en dist die ons dat mededeelden en stage 7-9 van ons hebben nagekeken, nehe was het laatste deel van het event niet meer actief. Dan is het ofwel dat nehemiah het nieuwe bericht wat ons is verteld niet meer heeft gezien, ofwel was hij het niet eens met dat bericht en moesten we volgens hem nog iets anders doen om die fout recht te zetten en is die daarbij overstemd door dist en lily.



Een TG met mijn antwoord stuur ik je ook op dakota, die kunnen ze niet verwijderen. Als je wilt kunnen we daar ook verder praten hierover mocht dit verwijderd worden.

Wat is nou precies de beschuldiging van valsspelen? Volgens de screen zouden we volgens Jari als groep een opdracht niet hebben ingeleverd. Dat zou dan een fout betreffen en heeft niets met valsspelen te maken. Zelf kunnen we dit niet controleren. Het hele team heeft kunnen nakijken of wij deze opdracht hebben ingeleverd. Gezien we onze beloning ontvangen hebben, ga ik er van uit dat dit gebeurd is en dat we aan alle stage-vereisten voldeden.

Zelden zoveel onzin gelezen hier , de screen is wat het is , ook niet gemanipuleerd zoals door sommigen wordt gesuggereerd , die laat niets aan onduidelijkheid over, alleen heel jammer dat er geen verantwoordelijkheid wordt genomen, door zowel de opgestapte teamleden alswel de huidige modteam.
 
Welke verantwoordelijkheid moeten ze nemen dan? Het enige dat ze kunnen doen is controleren of al onze opdrachten voldaan zijn. En dat is uiteindelijk gebeurd. Maar blijkbaar ziet de rest ons liever geband alleen maar omdat we volgens een ex-mod een opdracht zouden missen :p
 
Welke verantwoordelijkheid moeten ze nemen dan? Het enige dat ze kunnen doen is controleren of al onze opdrachten voldaan zijn. En dat is uiteindelijk gebeurd. Maar blijkbaar ziet de rest ons liever geband alleen maar omdat we volgens een ex-mod een opdracht zouden missen :p
Neen hoor , daar vergis je je, geband hoef echt niet, uit de uitslag geweerd wegens valsspelen is voldoende. :p
 
Bovenaan