• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Er is inderdaad een internal server error. Dit zal zo snel mogelijk weer verholpen zijn.

In ieder geval bedankt voor het melden :) (dat geldt ook voor de mensen die via support gemeld hebben)
 
de kinderen komen weer van school,mogen van mamma internet op....
elke dag rond deze tijd is de server overbelast.
:rolleyes:
 

DeletedUser

haha

ik ben ook een kind maar ik ben een iemand die van de middelbare is, dus ben ik vandaag om kwart voor 2 uit, dus licht niet aan mij:p
 

DeletedUser

miss deze wereld eerst op punt zetten,
vooralleer te starten met een tweede,
is maar een suggestie

Logisch gezien heb je gelijk , eers alles in orde krijgen voor dat er een 2e wordt gestart. Voornamelijk de technische kant.
Voor de 1ste server komt het beter uit ,doordat het netwerkverkeer niet geconcentreerd is op 1 server.
 

DeletedUser

half zeven en nog steeds die error, wanneer zou dit kunnen opgelost zijn?
 

DeletedUser

t'his al een uur(of meer)bezig:eek:, dit word echt KLOTE(vooral voor de mensen die er nog niet op hebben gezeten!)maar ook voor anderen zoals ik!

Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn:confused::confused:
Er staat-> ERROR maar meer niet:(

Ik hooop dat de technise kant snel bijgesnoerd word anders zou ik wereld2 nog even uitstellen!:DK'zou natuurlijk graag weer helemaal van 0beginnen en experimenteren maar dan vind ik ook dat ALLES (iets) BETER MOET worden, bedoel dan ook meer of beter updates

het begint SAAAAAAAAAAAAAAI te worden

GRTZ, slammy
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 

DeletedUser

ja best eerst wereld 1 stabiel krijgen want die ligt bijna degelijks plat voordat ze een nieuwe beginnen:mad:
 

DeletedUser

hoi

ik ben 5 min onoline kunnen zijn rond 1900.
dus ik ben tot 8.00 klaar met klikken
 

DeletedUser

licht toch al anderhalf uur plat bij mij heb gelukkig nog 2 keer het vee kunnen brandmerken maar voor de rest niks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan