• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fout na Update

DeletedUser5220

Hallo,

Omdat tijdens de laatste update alle openstaande opdrachten gesloten zijn, mis ik de mexicaans goud opdracht. Ik was hier bijna mee klaar en moest alleen Oude Hackett of Emilio Vargas nog verslaan.

Nou had ik dat gevecht al accepteerd, maar deze is dus weg sinds de update. Om de een of andere reden, kan ik de opdracht nu niet meer vinden.

Hackett en vargas worden nog wel aangegeven bij de ruïnes in de bergen, maar ik kan nergens een opdracht accepteren.

Is er iemand die weet hoe ik de opdracht terug kan krijgen, en anders bij wie ik dit moet melden?

Gr Srna
 

DeletedUser5220

Lijkt me wel de goede topic, aangezien het colorado betreft, en ik niet zeker weet of dat het wel een bug/fout in het spel is.

Verder heb ik de aankondiging nog eens goed doorgelezen maar niets gevonden over het feit dat opdrachten verdwijnen
 

DeletedUser3012

Voor sommige opdrachten veranderen de levelvereisten. Het zou kunnen zijn dat je level nu niet meer hoog genoeg is voor die opdracht. ;)
 

DeletedUser5220

Zou kunnen zijn inderdaad, Ik zit op level 53..

Maar merk nu dat dit niet het enige probleem is bij mij.

Ik was ook bezig met de 'het ruikt naar een schat opdracht' waar geen level vereiste aan zit maar waarvoor je bepaalde voorwerpen moet hebben.

Ik heb hiervoor alle voorwerpen die op de voorwerpenlijst staan, behalve de fakkels. Deze krijg je normaal gesproken door houtvlotten te doen.

Ik heb deze arbeid nu in totaal al 10 uur gedaan, terwijl je na 2 uur de fakkels zou krijgen;)
 

DeletedUser5220

Ik zie nu dat ik sowieso veel opdrachten kwijt ben,

Ik had namelijk ook nog de weg der communicatie openstaan, omdat ik nog steeds niet de arbeid postkoets bewaken kon.

Deze is ook geheel weg, en ik neem aan dat ze hiervoor het levelvereiste niet met 30 verhoogt hebben;)

ik maak er wel ff een fout melding van
 

DeletedUser3012

Ik zie nu dat ik sowieso veel opdrachten kwijt ben,

Ik had namelijk ook nog de weg der communicatie openstaan, omdat ik nog steeds niet de arbeid postkoets bewaken kon.

Deze is ook geheel weg, en ik neem aan dat ze hiervoor het levelvereiste niet met 30 verhoogt hebben;)

ik maak er wel ff een fout melding van

Waar haal je die 30 vandaan?

Bij mij is diezelfde opdracht, op een level 54 account, ook weg. Terwijl ik sommige andere opdrachten wel kon aannemen. Dus lijkt het me zeker niet uitgesloten dat de levelvereiste voor die opdracht flink omhoog is gegaan.
 

DeletedUser5220

Ok, Thanks Leones!

dat verklaart sowieso een hoop dingen. Vraag me alleen wel af of dat ik alles opnieuw moet doen als ik strax diverse opdrachten weer krijg.

Het verklaart alleen nog niet waarom ik geen fakkels kan vinden, voor het ruikt naar een schat opdracht;)
 

DeletedUser6377

Zou kunnen zijn inderdaad, Ik zit op level 53..

Maar merk nu dat dit niet het enige probleem is bij mij.

Ik was ook bezig met de 'het ruikt naar een schat opdracht' waar geen level vereiste aan zit maar waarvoor je bepaalde voorwerpen moet hebben.

Ik heb hiervoor alle voorwerpen die op de voorwerpenlijst staan, behalve de fakkels. Deze krijg je normaal gesproken door houtvlotten te doen.

Ik heb deze arbeid nu in totaal al 10 uur gedaan, terwijl je na 2 uur de fakkels zou krijgen;)

noob

(Het bericht dat je hebt ingevoerd is te kort. Voer minstens 10 tekens in)
 
Bovenaan