• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum:Verhalen aan het kampvuur

DeletedUser

Een mooi forumdeel speciaal voor verhalen.
zodat de gouden rivier ook de gouden rivier blijft voor andere dingen
 

DeletedUser

20 topic over verhalen
ja dan hoef ik de leuke onderwerpen niet meer er tussen uit te zoekken
 

DeletedUser

Ik vind wat reserved zegt een heel goed idee zou het ook overzichtelijker maken. Nietwaar?
 

DeletedUser

Op tribal wars zie je dit toch ook niet?
Waarom worden hier eigenlijk zoveel verhalen gemaakt?

Een betere oplossing zou zijn om gewoon minder verhalen te posten...
Of post ze ergens op een ANDER forum
 

DeletedUser

lol, vrije meningsuiting, maar vindt het wel een uitstekend ideetje oer het bijmaken van zo'n forumdeeltje.
 

DeletedUser

Iedereen moet gewoon stoppen met het maken van die waardelozen western verhalen, dan is het helemaal niet nodig.
 

DeletedUser

Een keer je zo'n verhaal hebt gelezen heb je het wel gehad...
En OK sommige verhalen zijn wel leuk om te lezen maar er zijn echt 'schrijvers' als je ze zo kan noemen (want ze zijn die naam echt niet noemenswaardig), die echt niet kunnen schrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

zeg jij dan...

ik ben voor.
was niet tegen stefken bedoeld ;) maar tegen Yman of hoe die dan ook heet.
 

DeletedUser

zeg jij dan...

ik ben voor.
was niet tegen stefken bedoeld ;) maar tegen Yman of hoe die dan ook heet.

Hoe bedoel je 'ze jij dan...'
Ik heb nog geen verhalen gepost, en dat zal ik ook niet doen, want ik kan het ook niet, het enige verschil tussen mij en die anderen is dat ik weet dat ik niet kan schrijven. Al denk ik dat zij het ook weten, maar gewoon wat willen opvallen door een keer te posten.
 

DeletedUser

Hoe bedoel je 'ze jij dan...'
Ik heb nog geen verhalen gepost, en dat zal ik ook niet doen, want ik kan het ook niet, het enige verschil tussen mij en die anderen is dat ik weet dat ik niet kan schrijven. Al denk ik dat zij het ook weten, maar gewoon wat willen opvallen door een keer te posten.

Hij zei ook nog onder z'n post 'was niet voor stefken bedoeld'
Hij had het tegen Ymen, omdat hij zelf ook een verhaal had gepost (die al helemaal nergens op sloeg)

Ontopic: Ik ben voor.
 

DeletedUser

Hij zei ook nog onder z'n post 'was niet voor stefken bedoeld'
Hij had het tegen Ymen, omdat hij zelf ook een verhaal had gepost (die al helemaal nergens op sloeg)

Ontopic: Ik ben voor.

Sorry, niet goed gelezen (a)
 
Bovenaan