• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortvechter HQ kijkt naar je uit

DeletedUser

Nou is fortvechter HQ een leuke stad. Ik kan hier net zoals in elk ander topic voor een stad gaan vertellen dat het een gezellige stad is, met actieve leden, een leuke leiding, en een stad die aan de top komt te staan.

Maar zo word mijn topicje niet;)

Nu zoekt fortvechter HQ alleen FORTVECHTERS. Mensen die actief hierin meedoen en ook een mooi level zijn. Mensen die aan het reskillen zijn naar fortvechter kunnen hier ook terecht. Wij staan aan de zijde van DC en helpen hen. Ook staan wij Mitos Y legends bij.

Een paar van onze mensen staan hoog op de fortvechter ranglijst. Dit is ook in de praktijk want wij doen wel eens manoeuvres. Alleen hebben wij wat inactieve leden. Dit willen wij gaan opvullen door frisse mensen die fortgevechten houden.
Wil jij een stad joinen die gericht is op fortgevechten? en niet op de ranglijst? Dagelijks kan ik aan een fortgevecht meedoen! En dit is leuk naar mijn mening want zo kan ik mijn vrienden van v3 ko gooien:rolleyes:

Maar wil je joinen in fortvechter HQ? Stuur The Big Warrior een telegram.
We hebben genoeg plaats dus:)
We hebben een niet uitgebouwd fort en zijn lid van twee andere forten. Het is niet veel maar wij zijn blij:cool: de leiding is redelijk fris, waardoor er ook wel wat gemotiveerde spelers tussen zitten maar ook weer wat minder gemotiveerde.
 

DeletedUser

En waarom zouden ze nou naar Fortvechters HQ gaan..
Bij bijvoorbeeld mijn stad -V³- Swords hebben we ook elke dag een fortgevecht, zijn we ook bijna helemaal gericht op puur fortvechters, is het gezelliger dan bij Fortvechters:razz: en wij hebben ook manoeuvres enzo;)
 

DeletedUser

En waarom zouden ze nou naar Fortvechters HQ gaan..
Bij bijvoorbeeld mijn stad -V³- Swords hebben we ook elke dag een fortgevecht, zijn we ook bijna helemaal gericht op puur fortvechters, is het gezelliger dan bij Fortvechters:razz: en wij hebben ook manoeuvres enzo;)

niet ondertussen reclame maken voor -V³- :D
 

DeletedUser

V3 zitten een stelletje..... Nouja laat ik daar maar niet over beginnen:hmf:
Ik heb er een tijdje gezeten en ze zijn daar redelijk flauw voor nieuwelingen in de eerste week:mad:
Fortvechter HQ is nog aan het groeien en heeft een uitdaging. V3 heeft veel te veel bg's wij niet met minder bg's kom je ook vaker in een fortgevecht:laugh:
 

DeletedUser

"met minder BG's kom je vaker in een fortgevecht"

leuk gezegd:p probleem is alleen dat je altijd wel in een fortgevecht kan komen:) ook al is het geen bg.

en met meer BG's heb je juist vaker een fortgevecht; omdat de kans veel hoger is dat een van je forten aangevallen wordt; de kans op weinig vs weinig fortgevechten is ook veel groter; omdat onze BG's nog nooit fanta-acties gedaan hebben:) (lees: 5 forten aanvallen in de hoop dat wij 1 fort van hun niet aanvallen).
 
Bovenaan