• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechten, Waaraan doe jij mee?

DeletedUser5740

ga jij NVOT fort 3 verdedigen terwijl ik die ga aanvallen
Dat mag niet want ik mag niet verdedigen
ik ga nvot3 verdedigen, kan ik gelijk mijn nieuwe wapen inschieten :D

gezellig dat je komt jammer dat ik er niet kan zijn.
Ik kan helaas geen enkel fort verdedigen voor 20:02 want ik ben geblokeerd.

PS op verdere vragen omtrent mijn blokkering antwoord ik niet.
 

DeletedUser3244

76 aanvallers hebben het fort aangevallen. 64 verdedigers hebben verdedigd.
33 aanvallers zijn bewusteloos gevallen. 64 verdedigers zijn bewusteloos gevallen.
(Labbabs - ICC heb ik helaas gemist :()

=D
 

DeletedUser

Groot succes! Wij, ICC en een hoop andere hebben een fort goed verdedigd (128 tegen 8 zoals gewoonlijk :rolleyes:) en goed aangevallen. XX heeft weer afgedaan.
 

DeletedUser

ICC met succes verdedigd
en Labbabs met succes aangevallen =D

Geslaagd avondje.
 

DeletedUser

Zeker geslaagd te noemen voor de XX groep.

fawlty op 2 en courage op 5.

Pijnlijk hoor voor VSW icc en kao. En vts ook of wie dat dan ook mag zijn.

Doel gemist.

4 groepen samen en dan nog niet slagen jammer hoor volgende keer beter.

Je zou misschien nog meer groepen erbij kunnen nemen.

Succes cowboys.
 

DeletedUser

Groot succes! Wij, ICC en een hoop andere hebben een fort goed verdedigd (128 tegen 8 zoals gewoonlijk :rolleyes:) en goed aangevallen. XX heeft weer afgedaan.

Vind je het gek als er naast die 2 gevechten nog 6 forten van XX worden aangevallen? En zoals jansen33 al gezegd: 4 stedengroepen tegen 1 en dan nog maar 1 fort veroveren(ik dacht dat het er 1 was, maar weet het niet zeker), slecht hoor.
 

DeletedUser5695

2 grote forten veroverd + 1 klein fort
1 klein fort verloren

echt enorm pijnlijk voor de aanvallers :D

Overigens xx 1 stedengroep? naast t feit dat het een massaverbond is (was het niet ooit mijn grote vriendin saffiria die het had over kwantiteit ipv kwaliteit, nu erg toepasselijk op xx ;)) en steun heeft van obd en uprising kun je niet echt zeggen dat ze t "alleen" allemaal wel aankunnen :)
Wel beetje reëel proberen te blijven he jongens ;)

En zoals eerder gezegd, er zijn wel wat leiders binnen XX die hun eigen zwakte in zien en erg graag een bg zouden willen met VSW / KAO
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Welke forten zijn er dan veroverd? Want ik was zelf niet bij de gevechten.

Die steun van OBD valt wel mee, bij de verdediging van Fort Nevada, waar ik aan meedeed, was niemand van OBD en Up-Rising kreeg zelf een aanval op een fort dus die gingen daar verdedigen.

Het kwam er dus toch op neer dat XX 7 forten moesten verdedigen en daarbij heb ik niet veel steun van bondgenoten gezien.

Van mij hoeft er zeker geen bg te komen, want dan zijn er in 1 keer heel veel minder fortgevechten en die zijn ook wel leuk:)
 

DeletedUser5695

Welke forten zijn er dan veroverd? Want ik was zelf niet bij de gevechten.

Die steun van OBD valt wel mee, bij de verdediging van Fort Nevada, waar ik aan meedeed, was niemand van OBD en Up-Rising kreeg zelf een aanval op een fort dus die gingen daar verdedigen.

Het kwam er dus toch op neer dat XX 7 forten moesten verdedigen en daarbij heb ik niet veel steun van bondgenoten gezien.

Van mij hoeft er zeker geen bg te komen, want dan zijn er in 1 keer heel veel minder fortgevechten en die zijn ook wel leuk:)

Ik ken de namen niet van de forten (ze bestaan dan ook niet meer )maar 7 forten is toch niet zoveel , gezien het aantal xx steden?
overigens heet dat meerdere forten tegelijk aanvallen "taktiek" , iets wat je ,mits je een goede organisatie hebt, kunt bewerkstelligen :p

Ik ben overigens ook van mening dat er geen bg moet komen, anders zou w1 wel eens uitermate saai kunnen worden (kijk bv naar de meestal futloze fortgevechten op w2, moet er niet aan denken dat dat op w1 ook zou zijn)
Dat er nog maar vele mooie fortgevechten mogen volgen :D
 

DeletedUser

Ik ken de namen niet van de forten (ze bestaan dan ook niet meer )maar 7 forten is toch niet zoveel , gezien het aantal xx steden?
overigens heet dat meerdere forten tegelijk aanvallen "taktiek" , iets wat je ,mits je een goede organisatie hebt, kunt bewerkstelligen :p

Ik ben overigens ook van mening dat er geen bg moet komen, anders zou w1 wel eens uitermate saai kunnen worden (kijk bv naar de meestal futloze fortgevechten op w2, moet er niet aan denken dat dat op w1 ook zou zijn)
Dat er nog maar vele mooie fortgevechten mogen volgen :D

Die gevechten op wereld 2 zijn inderdaad erg saai, dan is dit heel wat beter:)

Meer forten tegelijk aanvallen is inderdaad tactiek, maar om er dan 7 tegelijk aan te vallen, dat zegt meer iets over zwakte vind ik.
 

DeletedUser

Nou dan ben ik wel benieuwd wie die leiders binnen XX zijn die een verbond met jullie willen?

We zijn geen goedkoop clubje zoals ICC en KAO. KAO was in eerste instantie OBD maar sommigen meenden met VSW in zee te gaan terwijl ze toch opgericht waren tegen VSW. Erecode 0,0. Onze stad had niks met of tegen VSW. Maar ja jullie zijn de grootse en wat je al zei zo blijft het nog spannend tenminste.

De mooiste ooit vond ik ooit van KAO(toen nog OBD) dat ze begonnen te huilen we helpen jullie altijd na 2 fortgevechten gingen we tellen waren er bij 2 x 128 man gevechten 9 man aanwezig. Gelukkig werden ze toen KAO.

Kan er wel om lachen en jij denk ik ook toch Poon om al die kontlikkers clubjes. Als je dan zegt geef pootje dat je er dan gelijk 500 krijgt haha.
 

DeletedUser

w1 zit ik voor de forten w2 is wat meer voor mezelf:D

Nou dan ben ik wel benieuwd wie die leiders binnen XX zijn die een verbond met jullie willen?

We zijn geen goedkoop clubje zoals ICC en KAO. KAO was in eerste instantie OBD maar sommigen meenden met VSW in zee te gaan terwijl ze toch opgericht waren tegen VSW. Erecode 0,0. Onze stad had niks met of tegen VSW. Maar ja jullie zijn de grootse en wat je al zei zo blijft het nog spannend tenminste.

De mooiste ooit vond ik ooit van KAO(toen nog OBD) dat ze begonnen te huilen we helpen jullie altijd na 2 fortgevechten gingen we tellen waren er bij 2 x 128 man gevechten 9 man aanwezig. Gelukkig werden ze toen KAO.

Kan er wel om lachen en jij denk ik ook toch Poon om al die kontlikkers clubjes. Als je dan zegt geef pootje dat je er dan gelijk 500 krijgt haha.

ja en wij jullie maar helpen in het begin tot dat wij een fort ginge aanvallen dan moet je horen da ter in verdedeging gaan lol en ja was tegen vsw omdat ze groot waren (en wou liever eigen steden tegen elkaar zien vechten) maar de XX steden zijn er al veel meer nu dus tja dan slaan er wel een paar steden om

ps die laaste twee dat we moesten komen helpen ja als het 8 uur lopen is ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dat verhaal den rotzak is mij onbekend en zal ongetwijfeld waar zijn. Gelukkig heb ik daar niks mee van doen.
 

DeletedUser5695

in hoeverrer zijn de lage praktijken van kloon en bazzer eigenlijk bekend en geaccepteerd als zijn "normaal" gedrag binnen de xx steden? Als dat de fair play is van de xx steden dan is dit spel gedoemd om snel veel spelers te verliezen...
 

DeletedUser

Ik ken dat verhaal en het is niet iets waar XX voor verantwoordelijk is het zijn gewoon vervelende kerels die zoiets doen. Al die mensen maar laten bouwen geld en goederen brengen en dan zo een lage streek.

Voor de mensen die het verhaal niet kennen de bovengenoemde mensen door pOON waren inwoners van een stad met een fort hebben heel de opslag verwijderd en vervolgens XX steden erin uitgenodigd en hun stad uit laten treden.

super lage streek natuurlijk.

Is het alweer opgelost?

En het is sinds eergisteren bekend in alle XX steden en iedereen is gewaarschuwd voor deze 2 ik dacht overigens wel dat het er 3 waren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5695

En het is sinds eergisteren bekend in alle XX steden en iedereen is gewaarschuwd voor deze 2 ik dacht overigens wel dat het er 3 waren.

ik ga nu naar bed maar ik zal morgen wel ff t hele verhaal laten weten, want dat is niet t enige dat ze gedaan hebben , bovendien zitten ze gewoon weer in hun oude xx stad...
 

DeletedUser5695

ach laat de rest van t verhaal , hoe ze op pathetische wijze probeerden om ook andere steden "over te nemen", maar zitten.
Dankzij tussenkomst van xx steden hebben zij hun veroverde steden terug moeten geven (lof voor de leiding van desbetreffende stad!)

*** Mogelijke regelschendingen bespreek je niet via het forum. ***
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan