• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechten, Waaraan doe jij mee?

DeletedUser3244

Op w1 zijn er momenteel 16 fort gevechten, de vraag is.. welk fort gevecht beloofd op iets moois uit lopen? en kan je dus veel XP verdienen? :)
 

DeletedUser

Echt nice he?

Ik moet ICC-Crime Area gaan verdedigen.
En daarna doe ik er nog een ander mee, weet nog niet welk.
 

DeletedUser3244

Ik denk dat ik naar up-r ga (aanvalluh!! x)).. weet niet zeker :)
 

DeletedUser

Ik ga 1 van de 7 XX forten die worden aangevallen verdedigen:( Maar welke weet ik nog niet. Maar kom allemaal XX verdedigen, 7 forten van XX worden aangevallen:mad:
 

DeletedUser

Je kan het beste The Eastern Fort 2 komen helpen verdedigen. Veel exp omdat je gaat winnen en je lekker VSW kan afknallen.
 

DeletedUser

Je kan het beste The Eastern Fort 2 komen helpen verdedigen. Veel exp omdat je gaat winnen en je lekker VSW kan afknallen.

Dat kan ook als je XX helpt verdedigen. 4 van de 7 forten worden aangevallen door VSW, dan nog 2 door KAO en 1 door ICC. Veel XP zal het ook zeker opleveren.
 

DeletedUser3244

Ik zit dus een beetje met een probleem bij The Eastern Fort..

De stad waarin ik zit heeft vriendschappelijke banden met vsw, en is een beetje anti xx :p en ik zat bij The East dus ik kan het niet maken als ik dat fort ga verdedigen óf aanvallen :p

Ik denk dat ik voor up-r ga :)
 

DeletedUser

Anti XX bestaat dat dan?

XX stijd tegen VSW KAO en ICC tegelijk. alleen kunnen ze niks doen tegen XX de ongeorganiseerde rebellen bende.

En een fortgevecht 1 tegen 1 dat zullen ze nooit durfen het moet altijd met een list maar goed dat is VSW en zijn hondjes KAO en ICC.

Gasten hebben geen zelfvertrouwen.
 

DeletedUser

ik ga nvot3 verdedigen, kan ik gelijk mijn nieuwe wapen inschieten :D
 

DeletedUser

Lol, ik ga er zeker aan 1 meedoen. Morgenochtend wordt het Fort van m'n stad aangevallen dus die moet ik maar verdedigen :p
 

DeletedUser

ik ga zeker weten wel aanvallen een xx of uprising fort want die gaan we winnen moehahahahhaha
 

DeletedUser

Anti XX bestaat dat dan?

XX stijd tegen VSW KAO en ICC tegelijk. alleen kunnen ze niks doen tegen XX de ongeorganiseerde rebellen bende.

En een fortgevecht 1 tegen 1 dat zullen ze nooit durfen het moet altijd met een list maar goed dat is VSW en zijn hondjes KAO en ICC.

Gasten hebben geen zelfvertrouwen.

Inderdaad. 7 forten tegelijk aanvallen durven ze wel, maar 1 fort durven ze niet.
 

DeletedUser5695

Anti XX bestaat dat dan?

XX stijd tegen VSW KAO en ICC tegelijk. alleen kunnen ze niks doen tegen XX de ongeorganiseerde rebellen bende.

En een fortgevecht 1 tegen 1 dat zullen ze nooit durfen het moet altijd met een list maar goed dat is VSW en zijn hondjes KAO en ICC.

Gasten hebben geen zelfvertrouwen.

LOL daarom willen meerdere leiders van niet nader te noemen xx steden zeker een bg/nap tussen xx en vsw?

oja en 1 tegen 1 ging echt goed he bij "Hall of Fire XX" . Eigenlijk durfden we niet :D
106 aanvallers hebben het fort aangevallen. 104 verdedigers hebben verdedigd.
47 aanvallers zijn bewusteloos gevallen. 104 verdedigers zijn bewusteloos gevallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Jeminee wat een fortgevechten.... Wat een chaos, het lijkt wel de oorlog die ene Saffiria ooit eens voorspelde.

Bah, daar gaat de charme van de Nederlandse the West op wereld 1...

:(
 

DeletedUser

LOL daarom willen meerdere leiders van niet nader te noemen xx steden zeker een bg/nap tussen xx en vsw?

oja en 1 tegen 1 ging echt goed he bij "Hall of Fire XX" . Eigenlijk durfden we niet :D
106 aanvallers hebben het fort aangevallen. 104 verdedigers hebben verdedigd.
47 aanvallers zijn bewusteloos gevallen. 104 verdedigers zijn bewusteloos gevallen.

Dat waren 2 gevechten, er was er toen later nog 1. Maar die had ik jammer genoeg niet gezien(ik wist alleen dat het veroverd was).
 
Bovenaan