• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht

DeletedUser

mensen die hersens hebben :rolleyes: tis nog 6u dus ja.. 6u zilveren is ook weer 1500$ dat je kunt verdienen! ;)
 

DeletedUser123

29vo2n7.jpg


Er zijn nog maar 15 dus dat wordt een makkie. Ik ga winnen. Alweer! :eek:

Tegen de tijd dat het fortgevecht daadwerkelijk begint staan er vele malen zoveel mensen ;)

goed voorbeeld daarvan is het oude west point fort
19.00 60 man
19.30 80 man
20.00 145 man + start gevecht

Het is weekend. Ze hebben allemaal nog een kater van uitgaan.

Wie brengt er hulp? Niemand. Niemanddd....

nee geen kater wel gaar haha
 

DeletedUser

vsw wa wil je dat je 128 man vindt dat er 15 a 20 steden bij zijn ma vsw gaat voor wereld vrede he ;)
 

DeletedUser

Ik moet eerst even een fortje aanvallen met VSW... als ik nog genoeg LP heb direct gaan verdedigen! :p
PS: het stond even nadat jij het gevecht startte al op ons forum... Veel mensen gaan al maar kunnen daar pas om 19u. ofzo aankomen :p

Veel succes Mike!
 

DeletedUser4807

kilyan het is al gedaan ...

percies ook niet tegoei wakker XD :D:D
 

DeletedUser

Huh, heb je het dan niet over het fortgevecht om 20.40 tegen VSW fort2 ??
 

DeletedUser

Bwah... normaal heeft VSW wel genoeg mensen die aanvallen. Ik ga me in west point ook wat op de achtergrond houden zodat ik nog wat LP over heb :p
Als het trouwens echt hopeloos is start ik gewoon niet hé ;)

EDIT: ik heb zojuist de opdracht gekregen om de aanval van VSW te negeren en mee te helpen verdedigen. Dat zal ik dan maar doen zeker :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Kom op iedereen helpen het VSW fort aan te vallen, dit is onze kans om ze een fort afhandig te maken! :D:D:D
 

DeletedUser

Het zal jullie toch niet lukken! Nananananana! :p:D
Misschien dat, als ik zie dat er zo weinig aanvallers zijn, ik toch nog bij de 2forten ga vechten :cool:
 

DeletedUser3012

Er zijn gewoon veel te veel VSW steden. Allemaal steden die niet hun eigen weg durven te blijven volgen maar die achter DCMan en z'n vriendjes aan lopen.
Volgens mij hechten ze een beetje erg veel waarde aan 'massa = kassa' (wie kent die spreuk nog???) :D:D
 

DeletedUser

Er zijn gewoon veel te veel VSW steden. Allemaal steden die niet hun eigen weg durven te blijven volgen maar die achter DCMan en z'n vriendjes aan lopen.
Volgens mij hechten ze een beetje erg veel waarde aan 'massa = kassa' (wie kent die spreuk nog???) :D:D
iemand dat mijn mening deelt ;)
 

DeletedUser

Haha, we hebben dan wel verloren in de aanval maar de aanval op VSW fort was ook niet vet hé :p
 

DeletedUser

Ik heb gewonnen bij de aanval op Panter County.
SimonVerm van The East laten flauwvallen en 33 puntjes.

Geen mooie spullen gekregen helaas.

Jah, VSW maar laten gaan. Want als ik er was geweest hadden ze verloren.
En dat vond ik dan weer sneu.
 

DeletedUser

Wel slim om daar vanaf te zien, want ik denk dat de VSW jullie met de sneltrein hadden teruggestuurd naar jullie eigen stadje lol

Hebben ze ons als The East ook gedaan hoor, bij een verassingsaanval.
 
Bovenaan