• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht voor de lage levels

DeletedUser

Hoi iedereen,

Wij van de alliantie "Harmonic Mountains" zijn van plan volgende week een fortgevecht te starten voor de lagere levels onder ons.
Vanaf level 10 tot max level 60.
Dit Doen we op een eigen 4 steden fort van ons zodat er toch +200 spelers kunnen meedoen

Waarom???

Omdat lage levels vaak naast de boot vallen als er gerekruteerd word.

Tijdens dit gevecht zullen bij zowel verdediging als aanval heel ervaren spelers zitten die het gevecht mee zullen leiden.

wat vinden jullie hiervan?


Jim
 

DeletedUser13504

leuk idee, ook voor de ervaring van beginnelingen (ik zou helaas niet mee kunnen doen). maar zou je het maximum niet iets omlaag stellen? als je lvl 60 bent kom je al in 95% van de fg's binnen, ik zou het naar 50 bijstellen. Maarja, dat is jouw keuze. veel plezier ermee
 

DeletedUser

leuk idee, ook voor de ervaring van beginnelingen (ik zou helaas niet mee kunnen doen). maar zou je het maximum niet iets omlaag stellen? als je lvl 60 bent kom je al in 95% van de fg's binnen, ik zou het naar 50 bijstellen. Maarja, dat is jouw keuze. veel plezier ermee

Staat nog niet helemaal vast he daarom ook dit topic kunnen we alles nog bijsturen zondag gaan we de definitieve opzet op papier zetten en rond mailen
 

DeletedUser1376

ik zal zeggen idd rond de level 50, dan word het spanneder.

ik doe mee!
 
Bovenaan