• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht: België Vs. Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Beste spelers van wereld 1!

Morgen staat de eerste thema-battle op het programma.

Fortnaam: Belgie vs Nederland
Punten: 15400
Fortgevecht: morgen om 20:30 uur

Iedereen die geboren en getogen is in België kiest morgen de kant van de aanvallers. Nederlanders kiezen verdediging. Maakt niet uit of je XX / VSW of wat dan ook bent :) Later worden de rollen ook omgedraaid.

Dus allemaal je wereld 1 openen en nu naar het fort stappen! :) We hopen op een leuke opkomst langs beide kanten. En dat de beste mogen winnen! ;)
 

DeletedUser

Verheug me er al op.

De beste gaan winnen.

Lees het fort profiel voor meer info. We gaan er een feest van maken om in de stemming te komen staat er op een fort profiel een hilarische link naar een filmpje.

Tevens zijn nieuwe thema's welkom.

Crazy Clown leid ons naar een glansrijke overwinning!!!
 

DeletedUser

Leuk idee dit!

Als rasechte Belgische kon ik natuurlijk niet nalaten om die vriendschappelijke aanval op de Nederlanders te starten.

'k Verwacht heel veel mede-Belgen of sympathisanten aan de aanvallende kant terug te vinden.

We gaan ons uiterste best doen en verliezen we, proberen we het een volgende keer opnieuw :)
 

DeletedUser3753

ga ook zeker mee doen, maar dan aan de nederlandse kant, zodat de belgen geen kans mogen krijgen, hoop dat we winnen
 

DeletedUser1053

Ik heb net geteld, en de kant van de verdediging zit al zo goed als vol, hoe is het aan de kant van de aanvallers?
 

DeletedUser

Het fortgevecht voor fort Belgie vs Nederland is begonnen. Helaas zijn alle plaatsen al ingenomen!
Je werd door jansen33 geïnspecteerd en als reservist geclassificeerd.

OMG en toch is het duidelijk te zien dat er nog genoeg plaatsen waren.. zelfs op de muren ^^:hmf:
 

DeletedUser5860

88 aanvallers hebben het fort aangevallen. 84 verdedigers hebben verdedigd.

Hoeveel verdedigers passen in een basisfort? Het was stampvol aan NL zijde ;)
 

DeletedUser3753

Hoeveel verdedigers passen in een basisfort? Het was stampvol aan NL zijde ;)

Pioniersfort: 42 verdedigers tegenover 50 aanvallers
Basisfort: 84 verdedigers tegenover 100 aanvallers
Hoofdfort: 120 verdedigers tegenover 140 aanvallers
rechtstreeks van de wiki
 

DeletedUser

Ik was ook reservist.
Reservisten moesten doorlopen naar dat andere fort, maar ik ben blijven staan en als reservist mocht ik meedoen.
Te weinig soldaten beoordeeld?:whistle:
 

DeletedUser5512

volgende keer nederland doen dat nederland aanvalt? er zijn immers een stuk meer nederlanders dan belgen die bij dat fort waren:)
 

DeletedUser14036

was een foutje:hmf: ben natuurlijk nederlander maar kwam bij fort en verdediging gekozen wist ik veel dat het een battle was:cool:

wanneer volgende gevecht?
 

DeletedUser8307

Het volgend gevecht is woensdag. Echter is het niet de bedoeling dat de mensen van een verschillend land tegen elkaar strijden. Nu is het de bedoeling dat mannen vs vrouwen tegen elkaar gaan vechten. :)

Staat ook op het InGame W1 Forum.
 

DeletedUser5512

Het volgend gevecht is woensdag. Echter is het niet de bedoeling dat de mensen van een verschillend land tegen elkaar strijden. Nu is het de bedoeling dat mannen vs vrouwen tegen elkaar gaan vechten. :)

Staat ook op het InGame W1 Forum.

voeg Kyle, ook eens toe aan dat forum, wat is een forum nou zonder Kyle :laugh:

overgens gaan de mannen dat wel dik winnen :p, volgens keer misschien hockey tegen voetbal doen ofzo? :)
 

DeletedUser3874

Gezien het feit dat dit gevecht afgelopen is en er reeds een nieuw thema gevecht is zullen we dit topic maar sluiten voor de goede orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan